Gå til innhold

infectedtech: The AAPEN Project - kommentartraad


Anbefalte innlegg

Takk takk :) Kjekt aa ha noe aa skru paa ogsaa, foler det blir litt abstrakt om man bare jobber med programvaren, er nok en magisk balanse der.

 

Er nok enig at til syvende og sist er det software kunnskapene som gjor seg gjeldende, og i ren profesjonell sammenheng er det jo ikke saa veldig mye man egentlig faar skrudd paa heller.. :hm: Saa litt kos og ha litt hardware aa putle med er det jo :wee: Men er jo egentlig i softwaren den egentlige magien ligger.

 

Slik jeg ser det, noen gnikker paa harley'en og pusser hver mutter, noen skrur paa bilen, noen bygger baat eller hytte, mens andre bygger serverrom :) Noe maa man jo styre paa med frem til fanden tar oss.

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Åååååh jeg hadde helt glemt ut denne tråden, tror det er et par år siden jeg var her og sjekket sist. Fortsatt masse gøy maskinvare å sikle på!

 

Jeg henger ikke med på teknologien her lenger (gikk over til bilskruing), men det er godt å se at du opprettholder warningtape-trenden.  :dremel:

Hyggelig at du tok turen innom, og velkommen tilbake :) Har kanskje holdt paa alt for lenge med det tullet her naa :p Og warning tape og advarsel skilter maa man jo selvfolgelig ha, maa holde paa tradisjonene, og saa ser jo det umaatelig bra ut ogsaa da :thumbs:

 

Har blitt noen runder og iterasjoner naa med nye hardware generasjoner, foler ivertfall selv at ting begynner aa komme seg, haaper du tar innom igjen og sjekker ut status'en en gang i blandt, selv om du som du sier har skiftet litt jaktmarker, teknologi er jo alltid morsomt :)

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Du må ordne bildene i siste post.. :)

 

edit: alle bildene dine er visst nede. skrudd av serverne?? ^^

Stemmer visst det :) Opprinnelig var det bare planlagt at ting skulle vaere nede ett par dager mens rack'ene ble omrokkert og slikt, men det som maatte skje skjedde jo selvfolgelig..

 

Selve monteringen tok en dag leger enn planlagt, saa tok installasjon og konfigurasjonen litt lengre enn planlagt, og selvfolgelig var det noen skikkelig koselige bugs i koden min som jeg ikke hadde oppdaget i test :closedeyes: .. og vipps var noen dager blitt til en uke.

 

Heldigvis hadde jeg plalnagt for det og tatt meg en uke fri fra jobben til aa faa arbeidet gjort :wee:

 

Satser paa ting blir litt mer stabilt naa fremover, ja, ivertfall helt til nettverket straks skal rives fra hverandre og bygges om :D

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...
  • 3 uker senere...

Hei Rudde og tingo! Og ikke minst, takk for oppmerksomheten! Paa en slik rund dag.. 😟

10 aar. En liten levetid. Hvordan i alle dager endte man opp her?

Jeg burde ha gitt meg for lenge siden, er bare saa lenge man kan piske en dod hest for man bor innse at lopet er kjort..

Burde ivertfall ha en eller annen form for konklusjon. En verdig avslutning, men har ikke det engang, bare masse arbeid som er ugjort.

Glad for aa hore at det er ivertfall noen har kost seg med galskapen, de fleste har vel blitt lei av tullet for mange aar siden :)

Bare en liten oppdatering til, jeg lover.. det burde definitivt bli den siste 😏

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...