Gå til innhold

Uncharted 2 vil ikke starte


Fiske

Anbefalte innlegg

Hallo folkens!

 

Jeg har vært borte i militæret en stund nå og er hjemme på perm, da tenkte jeg å spille litt Uncharted 2. Men til min store "forferdelse" ville ikke spillet starte, først fikk jeg bare en svart skjerm og måtte nappe ut strømmen på min Playstation. Da tenkte jeg at jeg måtte slette spilldataene til Uncharted og gjorde dette, men etter å ha gjort det kom jeg bare fram til lasteskjermen der dolken spinner rundt.

Da prøvde jeg å formatere playstationen, slettet alt og la inn brukere på nytt. Men fikk det samme problemet nok en gang. Merkelig nok så er Uncharted 2 det eeneste spillet jeg ikke får spilt, noen råd? Må jeg sende inn min playstation?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har sett spill som har hatt kluss med cahcingen eller innstallasjon tidligere, ikke slett save'n, som sagt tidligere i tråden.

Men se om det ligger Uncharted 2 gamedata på HDD'en, isåfall prøv å slette den og så starte på nytt. :-/

 

Du finner det i Game-folderen på XMB under Game Data Utility to hakk over den som lyser her.

game001.jpg

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar

Har sett spill som har hatt kluss med cahcingen eller innstallasjon tidligere, ikke slett save'n, som sagt tidligere i tråden.

Men se om det ligger Uncharted 2 gamedata på HDD'en, isåfall prøv å slette den og så starte på nytt. :-/

 

Du finner det i Game-folderen på XMB under Game Data Utility to hakk over den som lyser her.

game001.jpg

 

Skal prøve, takk for tipset!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...