Gå til innhold

ZOTAC ZBOX HD-ND22 med Ubuntu 10.10 og XBMC?


Anbefalte innlegg

Som topic sier, noen som vet om man kan få installert Ubuntu 10.10 full med desktop og XBMC, på ZOTAC ZBOX HD-ND22, og at det funker 100%?

 

Og med 100%, mener jeg at man slipper å søke etter løsninger over alt som ikke fungerer. Har ikke klart å få til lyd via HDMI med Ubuntu 10.10 på Asus Atom 330 og ION chipset, noe som burde være greit trodde jeg. Og ZBOX'en er nokså lik Asus kortet mitt utenom prosessor.

 

Har lyst på denne boksen, da den er liten og kan monteres bak på tv'en om man ønsker, og man slipper dermed en stor boks som tar masse plass i tv benken.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som topic sier, noen som vet om man kan få installert Ubuntu 10.10 full med desktop og XBMC, på ZOTAC ZBOX HD-ND22, og at det funker 100%?

 

Og med 100%, mener jeg at man slipper å søke etter løsninger over alt som ikke fungerer. Har ikke klart å få til lyd via HDMI med Ubuntu 10.10 på Asus Atom 330 og ION chipset, noe som burde være greit trodde jeg. Og ZBOX'en er nokså lik Asus kortet mitt utenom prosessor.

 

Har lyst på denne boksen, da den er liten og kan monteres bak på tv'en om man ønsker, og man slipper dermed en stor boks som tar masse plass i tv benken.

 

 

www.xbmcfreak.nl/en er svaret du leter etter tror jeg. Funker gull hos meg på min Assrock ION330HT. Full desktop har det dog ikke. Dette er en ren XBMC-løsning. Booter rett inn i XBMC.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...