Gå til innhold

Kamptråd - Stoke vs Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Mulig hukommelsen min svikter meg fullstendig, men har Nani noen gang egent scoret på frispark? Synes alle frisparkene hans ender opp i muren.

CHICA! :D På HODET mot Stoke. :new_woot:

Endret av Ercles
Skrevet

Mulig hukommelsen min svikter meg fullstendig, men har Nani noen gang egent scoret på frispark? Synes alle frisparkene hans ender opp i muren.

Ja, han har det. Flere ganger, men ikke alt for mange.

Skrevet

Tror du tenker på Ronaldo.

Fy faen, det målet er herlig. Pent at vi tar Stoke på det de visstnok skal være gode på!

Skrevet

Vidic har vore stor til no i dag. Det er også deilig å sjå gleden til Chicha når han scorar. Fantastiske bilder av målet på Sky. Håper det går bra med Etherington. Nev går etter ballen, men må vere meir forsiktig.

Skrevet

Bortesupportarane våre er faen meg fantastiske ja. Skulle gjerne hatt litt meir av den stemninga heime. Litt mykje prawn sandwiches. Når det einaste ein hører frå Stoke er buing så er det digg å høre RedArmy gi alt

Skrevet (endret)

Jeg har hjertet i halsen hver gang Stoke har dødball eller slår ett innlegg. Synes Ferdinand og Vidic har vært flinke til å stenge inne Jones så, langt, håper det holder.

Edit: Der er Neville litt heldig.

Endret av Ercles

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...