Gå til innhold

ny world of warcraft clan!!!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har aldri i verden dissa noe Blizzard har tatt i, det ville være blasfemi, kommer nok til å gå til anskaffelse av WoW når det kommer... det blir jaffal mitt første MMORPG, føler meg sikker på det... (ja, jeg har god tid)

 

Blizzard har jo mye å henge fingra i om dagen, så 1-2 år er nok ikke noe dårlig tips, nei...:)

Lenke til kommentar

Teit med sånne "franskmenn" som NoLimit snakker om. Blir irritert av bare tanken av å høre når "Spillet har blitt utsatt i fem måneder grunnet manglet tysk dubbing" :evil:

Learn english you bastards !! :grumpy:

 

Tipper de vet hva OMG, n00b, STFU osv betyr ihvertfall....

Lenke til kommentar
Teit med sånne "franskmenn" som NoLimit snakker om. Blir irritert av bare tanken av å høre når "Spillet har blitt utsatt i fem måneder grunnet manglet tysk dubbing" :evil:

Learn english you bastards !! :grumpy:

Tipper de vet hva OMG, n00b, STFU osv betyr ihvertfall....

eh... deg om det... hvorfor bruker du ikke samleuttrykket "tyskere" istedenfor samleuttrykket "franskmenn" i den sammenhengen? tyskere er verre enn franskmenn når det kommer til vilje til å snakke/lære engelsk...

 

jeg har aldri hørt om spill som har blitt utsatt pga dubbing til andre språk, har du lyst til å gi eksempler?

Lenke til kommentar
Teit med sånne "franskmenn" som NoLimit snakker om. Blir irritert av bare tanken av å høre når "Spillet har blitt utsatt i fem måneder grunnet manglet tysk dubbing"  :evil:  

Learn english you bastards !!   :grumpy:  

Tipper de vet hva OMG, n00b, STFU osv betyr ihvertfall....

eh... deg om det... hvorfor bruker du ikke samleuttrykket "tyskere" istedenfor samleuttrykket "franskmenn" i den sammenhengen? tyskere er verre enn franskmenn når det kommer til vilje til å snakke/lære engelsk...

 

jeg har aldri hørt om spill som har blitt utsatt pga dubbing til andre språk, har du lyst til å gi eksempler?

 

Dark Age Of Camelot: Amerikanerne er MILEVIS foran oss når det kommer til patcher, fordi det tar så mye ekstra tid å oversette alt til tysk og fransk :grumpy:

Lenke til kommentar

Jeg har ikke sett de nye videoene! Hvor kan jeg finne de? Jeg er interresert i å joine klanen... Har dere noen hjemmeside osv? Det er fortsatt LENGE til spillet kommer, men fett om vi kunne ha fått watta opp en liten community så tidlig som mulig!

Lenke til kommentar
eh... deg om det... hvorfor bruker du ikke samleuttrykket "tyskere" istedenfor samleuttrykket "franskmenn" i den sammenhengen? tyskere er verre enn franskmenn når det kommer til vilje til å snakke/lære engelsk...  

 

jeg har aldri hørt om spill som har blitt utsatt pga dubbing til andre språk, har du lyst til å gi eksempler?

 

Shenmue til Dreamcast kom jo ALDRI pga. deutsch ! Gud om jeg var sur da :yes: Gjelder visst også GTA3 til PS2 tror jeg :evil:

Lenke til kommentar

du finner filmene på www.worldofwarcraft.com

og vist du er interesert i og joine er det bare og sende en mail

vi har en hjemmeside på spansk så den er ikke noe vitts og prøve (holder på med ny på spansk, engelsk ,norsk)

vi er ca 14 stk. da hvist du blir med :)

Lenke til kommentar
Hører at WoW kommer til xbox, der skal jeg joine.

Men nå kommer jo SW: Knights Of The Old Republic om 3-4 uker så det blir fett

:woot:

 

huff, får frysninger hver gang jeg hører om det spillet (KotOR) At det faktisk er så nært. Det kommer til å bli tidenes beste spill. Bare vet det. Håper bare de ikke finner noen grunn til å utsette det igjen :-?

Lenke til kommentar
hva er knight of the old........??

høres ut som et bra spill er det fantasy??

 

Knights of the old republic er et det første Star Wars Role Playing spillet.

Historien er lagt til 4000 år før hendelsene til Episode 1, der Jediene og Sithene var like mange, og kriget som om det var ingen morgen.

 

Spillet er laget av de som står bak Neverwinter Nights, Baldur's Gate, Icewind Dale, Planescape Torment(?)++

 

Du styrer deg selv, og du kan ha med deg to folk i følget ditt (som du å kan styre), slåssingen foregår i real-time, men du kan pause det når som helst for å gi ut ordrer. Grafikken er sinnsykt nydelig, har aldri sett bedre, og lightsaber kampene er helt syyyyke.

 

Din karakter kan bli en jedi, til og med en dark jedi. Spillet vil få annerledes endinger for å tilpasse seg hvilken side av the Force du er på.

Du kan få alt fra Jedier, wookies, scoundrels, smugglers, bounty hunters++ i følget ditt...

 

Jediene slåss med alt fra double-bladed lightsabers (darth maul) til dual-wielding (anakin i et par sekunder mot count dokuu) Og man har over 40 force powers man kan lære, ink. de fra filmene.

 

Kunne fortsettet i timesvis, gleder meg så sinnsykt mye. Ingen spill i år overgår dette, ingen spill kommer i nærheten. Skulle bare ønske de kunne inkludert 1 vs 1 jedi dogfights over Xbox Live :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...