Gå til innhold

ny world of warcraft clan!!!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er du interessert i og være med i en norsk klan til world of warcaft.

 

skriv til [email protected]

 

vi er en klan opprinnelig fra spania. klanen heter Spanish wariors.

vi er allerede 12 stykker som har joinet denne klanen og du må kunne engelsk og bedre kunne snakke spansk :woot:

hehe, ikke litt tidelig med en WOW clan med tanke på at det kommer tideligest ut om 8-9måneder? :)

Lenke til kommentar

du må ikke kunne snakke spansk men det er veldig bra hvist du kan.

det du må kunne snakke er engelsk men fordi du kan snakke litt spansk fordi mangen i gruppen kan bare snakke spansk (morsmål) men ingen har lyst til og joine denne klanen eller??

Lenke til kommentar

vel dette er en seirøs klan som har en spansk leder og jeg har fått lov til og være med i den klanen og da har jef fått i oppgave lede en gruppe av norske folk. vet dette høres litt domt ut men hey hvorfor ikke joine vi skal være masse seriøse spillere :)

Lenke til kommentar
La spanjolene lære seg engelsk da! Ikke si meg at spanjolene er akkurat som de fleste franskmenn; mennesker som nekter å snakke annet enn morsmålet. :-?

 

Jeg vet hvordan man sir "jeg heter" på spansk --> me llamo :D Mer husker jeg ikke etter tre år spansk på ungdomsskolen 8)

 

Spansk på ungdomsskolen? Hm fikk bare 2 alternativer da jeg gikk. Fransk eller Tysk.

Lenke til kommentar
La spanjolene lære seg engelsk da! Ikke si meg at spanjolene er akkurat som de fleste franskmenn; mennesker som nekter å snakke annet enn morsmålet. :-?

 

Jeg vet hvordan man sir "jeg heter" på spansk --> me llamo :D Mer husker jeg ikke etter tre år spansk på ungdomsskolen 8)

 

Spansk på ungdomsskolen? Hm fikk bare 2 alternativer da jeg gikk. Fransk eller Tysk.

 

Vi fikk og bare to alternativer; tysk og spansk :)

Lenke til kommentar

er du interessert i og være med i en norsk klan til world of warcaft.

 

skriv til [email protected]

 

vi er en klan opprinnelig fra spania. klanen heter Spanish wariors.

vi er allerede 12 stykker som har joinet denne klanen og du må kunne engelsk og bedre kunne snakke spansk

 

Før du lærer Spansk er det bedre å lære Norsk skikkelig. Det heter å være, ikke og være.

Lenke til kommentar
Før du lærer Spansk er det bedre å lære Norsk skikkelig. Det heter å være, ikke og være.

Og før du poster på forumet burde du lære deg nettikettet ordentlig.

En kritiserer aldri andre for skrivefeil eller grammatiske feil. Om spørsmålet er dårlig formulert, spør du fint om posteren kunne være så snill å omformulere spørsmålet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...