nor50 Skrevet 18. oktober 2010 Skrevet 18. oktober 2010 Har en løs disk jeg har satt inn i en diskskuff. Får ikke åpnet mappen documents and settings på den. K:\Documents and settings er ikke tilgjengelig. Ingen tilgang. Skulle ha sett hva som er i mappa, og "redde" det som er der. Hvordan får jeg tilgang til den?
AvidGamer Skrevet 18. oktober 2010 Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Høyreklikk mappen, velg Properties -> Security -> Advanced -> Owner -> Edit...her velger du ditt bruker (må være administrator for å kunne gjøre dette)...så Apply. Endret 18. oktober 2010 av AvidGamer
nor50 Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter Skrevet 18. oktober 2010 Høyreklikk mappen, velg Properties -> Security -> Advanced -> Owner -> Edit...her velger du ditt bruker (må være administrator for å kunne gjøre dette)...så Apply. Har prøvd forskjellige ting der men får bare div feilmeldinger som +Det oppstod en feil mens sikkerhetsinformasjonen ble tatt i bruk osv.
TCi Skrevet 18. oktober 2010 Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Documents and settings er bare en "virtuell mappe" for å opprettholde kompatibiliteten med eldre applikasjoner. Den heter i Windows Vista/7 nå Users. Endret 18. oktober 2010 av TCi
nor50 Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter Skrevet 18. oktober 2010 Documents and settings er bare en "virtuell mappe" for å opprettholde kompatibiliteten med eldre applikasjoner. Den heter i Windows Vista/7 nå Users. Der ligger en del filer i mappa jeg må ha tak i.... Så det når jeg scannet med MBAM...
nor50 Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter Skrevet 19. oktober 2010 De filene vil da ligge i Users mappen. Men der er ingen users/bruker-mappe...
TCi Skrevet 19. oktober 2010 Skrevet 19. oktober 2010 Beklager, jeg leste ikke at dette var K:\ og ikke C:\ Prøv denne guiden: http://explorewin.net/guide_6_Ta-eierskap-av-filer-og-mapper.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå