rabagast3 Skrevet 27. juni 2003 Skrevet 27. juni 2003 En mann går inn i en butikk sammen med sin 8 år gamle sønn. Tilfeldigvis går de forbi et stativ med kondomer, og gutten spør: - Pappa, hva er dette? Pappaen svarer, litt beskjemmet: - Det der, gutten min, heter kondomer......menn bruker dem for å ha sikker sex. - Åja, jeg forstår, sier gutten. Jeg har hørt om det i naturfagtimene på skolen. Gutten ser på stativet, plukker frem en 3-pack, og spør: - Hvorfor er de pakket 3 i samme pakning, pappa? - Det der er for gutta som går på gymnaset det, gutten min. En for fredag, en for lørdag og en for søndag. - Kuult, sier gutten. Så får han øye på en 6-pack og spør - Men hvem er disse for da? - Det er for gutta som går på høyskolen, det. To for fredag, to for lørdag og to for søndag. - WOW!!!, utbryter gutten, og oppdager i det samme 12-packen, og spør: - Men hvem i all verden er det som bruker DISSE da, pappa???? Og med et sukk svarer faren: - Den er for gifte menn. En for januar, en for februar, en for mars.........
Jaue|K|ng Skrevet 27. juni 2003 Skrevet 27. juni 2003 Den var bra Måtte trekke litt på smilebåndet ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå