Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
På engelsk tentamen forige uke hadde vi vikar..

Så når jeg og en kompis var ferdig fikk vi lov å ta friminutt. Så når vi er på vei ut å akkuratt har åpnet utgangs dør så kommer det en lærer ut av rommet til en annen klasse som også har tentamen å sier at vi må gå ut (vi sto utenfor når han sa det).. Så sier han etter på til læreren vår at han måtte kaste oss ut

så pga. det så får vi kansje ned satt i oppførsel..

Hva f*** skal jeg gjøre, han måtte jo ikke kaste oss ut. Han jugde til læreren vår..

Fader å sur jeg er på han....

 

Jeg hadde bekymret meg mer for norsk-karakteren enn for oppførsel.

Lenke til kommentar

heizan alle sammen!!

 

ja,,jeg skal få meg ny mobil etter jul da,,,uff begynner å bli fryktelig lei av den 3410'n...

 

så jeg har sett litt rundt og bestemt meg for at det blir enten nokia 3200 eller 7250i eller sony ericson T610,,,,

Men hvem av de skal jeg velge??

7250i skal vist ha en dårlig skjerm og dårlig kamera,,,lite teknlogisk og heller kjipt... eh.. 3200 har jeg hørt veldig lite om ,,,men uff da jeg så på den i butikken virket det veldig fælt med de tastne,,,og hører at skjermen der også er dårlig,,, men jeg vet lissom ikke hva slike sider mener med en dårlig skjerm,,,,jeg skakke ha noen døds bra skjerm som E700 eller 6600 men gjerne bedre enn 3510i og helst bedre enn 6610,,,,,

Så det ble til at jeg vippet bort i fra nokia og tenkte veldig på T610,,,men så hørte jeg at det er et mareritt(eller leste det her,,hehe¤¤) å skrive mld med den,,,,og jeg sender bortimot 6-7 mld hver dag,,,,så det villle gjøre at den mobilen ikke blir noe for meg,,,,et sek per bokstav?? er det sånn?? vil gjerne høre fra noen som har den mob'n om hva de syns,,,,

ja,,,vil forsåvidt høre fra andre som har enten 7250i(gjerne om forskjeller fra den og 7250) eller 3200,,,,

 

 

og er det noen som vet om flere sider enn denne som tester mobs??,,,norsk eller eng,,,

 

 

syns de er veldig strenge her jeg,,,, ,,,eller?

Lenke til kommentar

iaha, dete war io enn interesant trå... greitt nokk att jei kann iritera mei ower skriwefeiil, menn ær ike dete åh gåh lit langht?

 

Frroeetsn vssite dree at om man srivker den fsrøte og ssite bkovatsen rtet, så kalerr de ftesle å sknøjne det, slev om du skktoer om alle bsentokave illemom?

 

ganske tøft faktisk :thumbup:

Lenke til kommentar
Dass tregner jo kjærlig het og omsorg de også

 

"Kjærlig het"? Det er faën ikke mulig.

Neida, det menes sikkert kjærlig, het omsorg..

 

Jeg dro en annen tørr spøk her også.. skal vi se

 

Fylle pølse. Fylle pølse? Sånn som han i American Pie fyller paien?

 

(Tørr. SÅ TØRR!)

 

Ja, den var fin. Tidlig i denne tråden leflet jeg med tanker om å la psilocybe tatovere AMO i panna mi, mulig jeg må ta det opp til vurdering igjen. Kan ikke fatte at orddelingsregler er så vanskelige, det er jo i all hovedsak kun en stor huskeregel (Ikke del de jævIa ordene!)

Lenke til kommentar
Gjest mafister
mest irriterende er at folk ikke skjønner forskjellen på å/og..

Må innrømme at jeg sliter med den der.

Jeg må huske å pakke sekken og pusse tennene..Ble det riktig, eller? :blush: Eller omvendt?

Lenke til kommentar
mest irriterende er at folk ikke skjønner forskjellen på å/og..

Må innrømme at jeg sliter med den der.

Jeg må huske å pakke sekken og pusse tennene..Ble det riktig, eller? :blush: Eller omvendt?

Riktig. Du må huske Å <gjøre en handling> OG <noe annet, f.eks. en handling til>.

 

 

Edit: Leif.

Endret av gspr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...