treskopus Skrevet 15. august 2012 Skrevet 15. august 2012 Du har nok misforstått noe, Laffe (hva faen er det for et nick?), da det jo er en åpenbar forskjell på å legge frem konkrete spørsmål og å legge ut detaljerte _rapporter_ om livet sitt fra A til Å i et forum. Det er to ting like forskjellige som deg og meg....
cowboy bob Skrevet 15. august 2012 Skrevet 15. august 2012 hei du, se på hvor mange poster du har skrevet og hvor mange poster vi har skrevet. vis litt respekt for forumveteraner plis At det virker som jeg havner i klasse med en gjeng "outsiders". Type folk som bruker WoW-karakterene sine som profil og veggbilde på Facebook. Jaja. Får vel bare dra meg igjennom det. året er 2012 og sånne folk finnes enda. jøss 2
Laffe Skrevet 15. august 2012 Skrevet 15. august 2012 Du har nok misforstått noe, Laffe (hva faen er det for et nick?), da det jo er en åpenbar forskjell på å legge frem konkrete spørsmål og å legge ut detaljerte _rapporter_ om livet sitt fra A til Å i et forum. Det er to ting like forskjellige som deg og meg.... Nå kommer det veldig an på hvor tråden ligger! Ligger den på OT-forumet, så er det jo samme faen om de prater om deres liv så lenge det er i samme kontekst som tråden (ref: Forumkafèn, der dem prater om alt mulig, samt livet deres)
Gjest Skrevet 15. august 2012 Skrevet 15. august 2012 (endret) hei du, se på hvor mange poster du har skrevet og hvor mange poster vi har skrevet. vis litt respekt for forumveteraner plis At det virker som jeg havner i klasse med en gjeng "outsiders". Type folk som bruker WoW-karakterene sine som profil og veggbilde på Facebook. Jaja. Får vel bare dra meg igjennom det. året er 2012 og sånne folk finnes enda. jøss Endret 15. august 2012 av Gjest
treskopus Skrevet 15. august 2012 Skrevet 15. august 2012 hei du, se på hvor mange poster du har skrevet og hvor mange poster vi har skrevet. vis litt respekt for forumveteraner plis Er du helt vekke, eller? For det første har jeg ingen respekt for folk med bilder som ditt, og for det andre er jeg ganske så veldig sikker på at du også en gang bare hadde et tosifret antall innlegg... (dog glad jeg ikke har et antall som ditt, da hadde jeg hatt svært lite å gjøre!)
Laffe Skrevet 15. august 2012 Skrevet 15. august 2012 hei du, se på hvor mange poster du har skrevet og hvor mange poster vi har skrevet. vis litt respekt for forumveteraner plis Er du helt vekke, eller? For det første har jeg ingen respekt for folk med bilder som ditt, og for det andre er jeg ganske så veldig sikker på at du også en gang bare hadde et tosifret antall innlegg... (dog glad jeg ikke har et antall som ditt, da hadde jeg hatt svært lite å gjøre!) Er nok du som er borte. Dette her er et FORUM.. hvis du vet hva det er for noe? noe du tydligvis ikke vet.
treskopus Skrevet 15. august 2012 Skrevet 15. august 2012 (endret) Virker som du skriver med venstrehånden og bruker den andre til noe helt annet enn å konsentrere deg om hva du skal svare her Endret 15. august 2012 av treskopus
Lolliken Skrevet 15. august 2012 Skrevet 15. august 2012 hei du, se på hvor mange poster du har skrevet og hvor mange poster vi har skrevet. vis litt respekt for forumveteraner plis Er du helt vekke, eller? For det første har jeg ingen respekt for folk med bilder som ditt, og for det andre er jeg ganske så veldig sikker på at du også en gang bare hadde et tosifret antall innlegg... (dog glad jeg ikke har et antall som ditt, da hadde jeg hatt svært lite å gjøre!) treskopus, hva faen er det for ett nick. Ingen bilder, traaaaaaaaaaaaaaaaaagisk og attpåtil litt for stor i kjeften for sitt eget beste. STFU newbie og kom tilbake når du grodd et ballehår. 3
Datasmurf Skrevet 15. august 2012 Skrevet 15. august 2012 Ungdommen nå om dagen som skriver her inne, irriterer meg. Men det som irriterer meg mer, er å finne fiskeutstyret mitt i uorden og snella ødelagt. Særlig når jeg skal på fisketur om 10 minutter.
Gavekort Skrevet 15. august 2012 Skrevet 15. august 2012 Jeg trodde det var en nedre grense på 9500 innlegg før man ble ansett som kul. 2
cowboy bob Skrevet 15. august 2012 Skrevet 15. august 2012 hei du, se på hvor mange poster du har skrevet og hvor mange poster vi har skrevet. vis litt respekt for forumveteraner plis Er du helt vekke, eller? For det første har jeg ingen respekt for folk med bilder som ditt, og for det andre er jeg ganske så veldig sikker på at du også en gang bare hadde et tosifret antall innlegg... (dog glad jeg ikke har et antall som ditt, da hadde jeg hatt svært lite å gjøre!) Ok unnskyld, du har rett, dine poster er av høy kvalitet og bildet ditt også. 1
Pubé Skrevet 15. august 2012 Skrevet 15. august 2012 Fikk ikke med meg dramaet i den hyggelige tråden. Regner med at det var noe som handlet og NAV og Gypsy. 2
Gjest medlem-1432 Skrevet 15. august 2012 Skrevet 15. august 2012 At det skal være så vanskelig å finne seg bolig, spesielt hvis man ikke er i jobb. Det er diskriminering. Neste utleier jeg snakker med må jeg rett og slett lyve til. Og når man skal flytte til en helt ny plass, så må man ha bolig først.kan ikke ha jobb hvis man ikke har plass og bo.
dysfunctional Skrevet 15. august 2012 Skrevet 15. august 2012 Irriterer meg at jeg heller ikke fikk med meg dramaet i hyggelig-tråden. :
Gavekort Skrevet 15. august 2012 Skrevet 15. august 2012 Bouncer du mellom jobber eller noe? Jeg har ikke peiling på hvilken situasjon du er i, men hvorfor finner du deg ikke en jobb du liker og prøver å bygge en karriere? Så lenge du har helsen i orden så skal du kunne få deg en grei jobb, kjøpe deg en fin bolig og leve med relativt grei standard.
Dragen Skrevet 15. august 2012 Skrevet 15. august 2012 Situasjonen til Gypsy forandrer seg etter hva hun vil klage om.
treskopus Skrevet 15. august 2012 Skrevet 15. august 2012 Noe som irriterer er jo at jeg akkurat i dag fikk en minigris som heter Guro, og hun driter absolutt overalt... :/ Kanskje det hadde vært nødvendig med et grisekurs likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå