Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

er penisen min stor/liten eller mitt på treet ?


Gjest pinkfish

Anbefalte innlegg

Hvem bryr seg? Virkelig spør deg.. Er det dama eller egentlig du som bryr deg mest?

 

Jeg har kanskje ikke verdens største tiss heller, men jeg klarer faen å tilfredstille alle jenter og meg selv :) Og for å si det slik, jeg har også fått mange gode komplimenter på tissemannen min fra fulle party jenter. Men igjen, hvem er det som bryr seg? Ikke meg, jeg er født slik, og takk gud for det.. :)

 

Cm?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvem bryr seg? Virkelig spør deg.. Er det dama eller egentlig du som bryr deg mest?

 

Jeg har kanskje ikke verdens største tiss heller, men jeg klarer faen å tilfredstille alle jenter og meg selv :) Og for å si det slik, jeg har også fått mange gode komplimenter på tissemannen min fra fulle party jenter. Men igjen, hvem er det som bryr seg? Ikke meg, jeg er født slik, og takk gud for det.. :)

 

Cm?

 

Ta det med ro Wizzlee ;) Trenger ikke mer enn 10, det er tross alt, alt det andre rundt som er viktigst ;)

Lenke til kommentar
Gjest pinkfish

Livingman, jeg målte den fra siden ;) gjør ikke sånn som du sikkert gjør og tar inn magen så mye du kan og presser alt du har med målestokken inn i magen men det funker vel det og ? :) og ja har 15 cm ;)

Lenke til kommentar

Flere kilder sier jo snittet ligger på rundt 15, men jeg tviler på de regner med det som sitter under magefettet. Skal det kunne sammenliknes må man jo bruke samme målemetode.

 

Joda, alt er normalt mellom 9-17 cm har jeg lest, og jo penis går under magefettet. Derfor mange overvektige kan synes å ha liten spelemann :)

Lenke til kommentar

Men uansett. Hvis du og din kjæreste føler dere er klare så ha sex sammen, så gjør det for all del! Ingen her på dette forumet skal kunne si noe som får deg på andre tanker, du er din egen sjef ;) Og som mange andre har sagt før, ikke tenk på lengde og tykkelse, tror uansett ikke jenta på 15 år er så veldig kresen, har vondt for å tro at hun har et bredt sammenligningsgrunnlag.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
×
×
  • Opprett ny...