Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vits å bli sammen?


Gjest ts

Anbefalte innlegg

Dater en fyr for tiden, men lurer på om det egentlig er best å avbryte det hele før det blir for mange følelser inne i bildet. Om tre måneder drar han i militæret i et annet land langt borte og blir der tre år, og vet vi ikke ser hverandre i løpet av den tiden. Skal jeg bare kjøre på å ha tre fine måneder med han, og så få det elendig når vi må bryte opp, eller bare stoppe det hele nå?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det jeg selv mener, så å fortsette å være sammen i tre år uten å se hverandre går ikke. Hadde selvfølgelig vært annerledes om vi hadde vært sammen i fem år allerede, men vi er jo ikke sammen enda så.

Lenke til kommentar

Hei

 

Hadde jeg vært deg hadde jeg utnyttet de mnd man har sammen:) Kaskje du får det kjempe bra de mnd i vært fallj. Jeg hadde vilet gripe Sjangsen men jeg har den. Trenger ikke å bli tøfft å si hade om dere begge er forstått med at det ikke blir noe mere etter disse 3 mnd siden han reiser. Kan bli veldig tøfft å ha et avsatandsforhold i 3 år lsm.

 

 

Håpe det ordnen seg for deg:)

 

Mvh

Chanette Marie

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Et forhold hvor dere ikke ser hverandre på tre år, er tre bortkastede år etter min mening. Du vil sikkert bare ha ham nå, men du må ikke glemme at det finnes andre der ute som spesielle for deg. Bruk tiden til å oppleve nydelige ting, ikke vente på dem.

 

Det er ikke gøy å få følelser og vente i lang tid, tro meg. Savnet går over sakte, men sikkert. Men er det verdt det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...