Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Røyke ritalin? Rakst svar takk :D!

Gjest Ritalin

Anbefalte innlegg

Gjest Ritalin
Skrevet

Er på fylla, og vi fant ut en genial måte å inta ritalin på. Å røyke det.. Jada vi er litt dumme, men det vi lurer på er hva slags effekt vil dette gi ? Raskt svar gjør oss veldig takknemelig :)

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Ritalin
Skrevet

Noen som kan gi et ordentlig svar på effekten ? Takk :)

• Liker 1
Skrevet

Ja du kan røyke det, men å røyke piller er overhodet ikke bra, om du vil ha rask effekt kan du jo sniffe det hvite pulveret. Piller bør ikke røykes og jeg vet ikke om du vil oppnå noen spesiell effekt om du ikke røyker det korrekt.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Nei nei. Dere må koke det i en skje og skyte det rett i øyeeplet for max effekt. Stå på gutta dette blir saker vettu. Drit i at folk daglig fucker opp livet sitt på grunn av misbruk av legemidler.

Du får mest sannsynlig samme effekten som du får av å røyke crack kokain (hvis du gjør det riktig) så kjør på. Alle vet at folk som røyker crack er kule karer. :roll:

Endret av -Zeitgeist-
  • Liker 2
Gjest medlem-1432
Skrevet

Drit i at folk daglig fucker opp livet sitt på grunn av misbruk av legemidler.

Herregud, ja tenk på alle som får livet sitt ødelakt av alkohol, sukker, motorkjøretør, tobakk.. Tenk på det neste gang du tar deg en sjokolade du!

Skrevet

Herregud, ja tenk på alle som får livet sitt ødelakt av alkohol, sukker, motorkjøretør, tobakk.. Tenk på det neste gang du tar deg en sjokolade du!

Jeg spiser ikke sjokolade.

• Liker 2
Skrevet

Å røyke amfetamin er litt annerledes enn å ta seg en snickers ja?

• Liker 1
Skrevet

Begge er skadelig, nå kan du dokumentere det du sier?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg føler ikke at jeg trenger å vise til noen kilder når jeg sier at å røyke amfetamin er farlig. Dette er opplest og vedtatt.

Endret av Mchansern
  • Liker 1
Gjest medlem-1432
Skrevet

Vet du hvor mange som lider av livstruende farlig fedme eller?

Skrevet

Nå vet jeg ikke om det er helt riktig da. Hahaha

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg føler ikke at jeg trenger å vise til noen kilder når jeg sier at å røyke amfetamin er farlig. Dette er opplest og vedtatt.

På samme måte som fleinsopp er giftig, og cannabis er avhengighetsskapende og meget farlig?

Endret av Notelitten
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...