Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har hun et godt øye for meg eller?


Anbefalte innlegg

Det har seg slik at det er en jente som går på skolen min, som jeg har snakket med noen ganger, men vi har ikke vært alene. Men når vi sitter i en liten gruppe ved klasserommet, så ser jeg i øyekroken at hun ser på meg lenge, og kanskje prøver å få blikkontakt elns.

 

Etter noen dager, så fikk jeg venneforespørsel på facebook fra denne jenta. Jeg aksepterte og tenkte ikke noe mer over det, men i går så skrev hun på veggen min, siden jeg hadde bursdag. Jeg svarte takk, også skrev jeg "kallenavnet" hennes bak det. Det er et kallenavn som de andre bruker for tull, og hun blir litt frustrert hver gang noen sier det til henne. Og det var intet unntak i går, men så skrev jeg at det var greit også hennes ordentlige navn. Og da fikk jeg som svar "aww" vet dette blir brukt ganske ofte, kanskje for ofte, men jeg vet ikke hvordan jeg skal tolke det.

 

Nok om det, det jeg egentlig lurte på er, har hun et godt øye for meg eller bare sitter hun å tenker "herregud så stygg han er". Må jo også nevne at jeg er ganske stille når vi sitter sammen i en gruppe. Sitter bare å hører på for det meste, liker det best.

 

Selv personlig synes jeg henne er pen og søt, kan være enkel å snakke med, men har ikke fått sjangsen til å snakke med henne på tomannshånd. Noe som ikke er enkelt siden vi ikke går i samme klasse, og har ikke friminutt samtidig osv. Noe jeg kan gjøre? Virker jeg for desperat hvis jeg snakker med henne på facebook chatten osv? Har også klart å få tak i telefonnummeret hennes, men har tatt til sunn fornuft å ikke brukt det enda.

Endret av Nyrili
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Camilla

Jeg ville snakket med jenten. Hun er åpenlyst interessert i deg. Smil til hun når du går forbi henne i gangen. Snakk til henne på facebook. Du må begynne litt forsiktig, også etter hvert kan du spørre henne om dere skal være sammen en dag osv ;)

Lenke til kommentar

Jeg ville snakket med jenten. Hun er åpenlyst interessert i deg. Smil til hun når du går forbi henne i gangen. Snakk til henne på facebook. Du må begynne litt forsiktig, også etter hvert kan du spørre henne om dere skal være sammen en dag osv ;)

 

Med å starte forsiktig, så mener du med å ta en enkel prat som feks slik:

 

Hei

Hei

Hva driver du med?

Spiser potetgull, du da?

Hører på musikk.

 

 

osv....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Camilla

Ja, jeg ville begynt med et "Hei" og etter det med "hva gjør du på?".

Etter dette kan du spørre henne om hva hun skal i dag, om hva hun skal i helgen, og om hun ikke skal noe spesielt eventuelt han holde deg med selskap, spør om felles interesser. spør noe om sporten hun diver med, skole relaterte spm osv :D

Lenke til kommentar

Ja, jeg ville begynt med et "Hei" og etter det med "hva gjør du på?".

Etter dette kan du spørre henne om hva hun skal i dag, om hva hun skal i helgen, og om hun ikke skal noe spesielt eventuelt han holde deg med selskap, spør om felles interesser. spør noe om sporten hun diver med, skole relaterte spm osv :D

 

Den kjente smaltalk altså?

Lenke til kommentar

Smalltalk for å kunne bli kjendt, let etter interesser og synspunkter. Ikke vits i å dra med seg dama på for eks. museum om det er det værste hun veit. Men dette veit du etter smalltalken.

 

Bare ikke drøy den for lenge med kroppskontakt og blikk.

Da havner du lett i venneboksen.

 

Men vis at du har det topp, og dette går veien :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Eijejejeijejeijeijd

Friend Zone!

 

Facebook er den pysete veien, og det vet hun. Hun tenker, åj, han er pysete.

 

Det som sies:

 

Skal du noe i kveld?

Nei

Film hos meg?

Ja

 

Det det betyr:

 

Skal du noe i kveld?

Nei

Sex hos meg?

Ja

Lenke til kommentar

Friend Zone!

 

Facebook er den pysete veien, og det vet hun. Hun tenker, åj, han er pysete.

 

Det som sies:

 

Skal du noe i kveld?

Nei

Film hos meg?

Ja

 

Det det betyr:

 

Skal du noe i kveld?

Nei

Sex hos meg?

Ja

 

 

Har vel ikke kommet i Friend Zone allerede vel.. Må jo bli kjent først da..

Lenke til kommentar

Jeg ville ikke tatt gjesteposter så veldig seriøst..

 

ikke noe fasitsvar på hva du skal gjøre videre her, men prøv gjerne å bruke friminuttene på å være litt sammen med henne og snakke med henne face to face. Etterhvert så kan du sikkert spørre om dere skal finne på noe etter skoletid f.eks. Prøv å vis at du er interessert. flørt litt med henne, og prøv litt fysisk kontakt.

Lenke til kommentar

Okei, her er greia. jeg skal fortelle deg hva du kan gjøre!

 

1. vær deg selv og smil til du blir tørr i kjeften!

2. tør og be henne ut, vis at du er sjefen og det er du som bestemmer om hun skal få ta de i dit fantastiske liv!

3. spill på lekenhet og *ært*henne litt, kjør på med litt berøring også :)

4. vær åpen om deg selv, men samtidig ikke gi alt for mye. skap nysgjerrighet!

5. Vis deg selv fra din beste side!

 

 

Vel, det var 6 enkle råd jeg kan gi deg her og nå ;)

 

Nå,sitter du her enda? Gå ut å lek med henne da vel! :D

 

Lykke til.

Lenke til kommentar

Vurderte å ringe henne i går kveld/natt når jeg ventet på toget hjem, men gjorde det ikke siden hun ikke vet at jeg har hennes telefonnr. Og da følte jeg at det hadde blitt en litt klein telefonsamtale.

 

 

Var det dumt eller var det lurt at jeg ikke gjorde det? Vurderer å gjør det i kveld også, siden da får jeg litt innabors og da hjelper det kanskje, eller jeg vet ikke jeg.

Lenke til kommentar

Vurderte å ringe henne i går kveld/natt når jeg ventet på toget hjem, men gjorde det ikke siden hun ikke vet at jeg har hennes telefonnr. Og da følte jeg at det hadde blitt en litt klein telefonsamtale.

 

 

Var det dumt eller var det lurt at jeg ikke gjorde det? Vurderer å gjør det i kveld også, siden da får jeg litt innabors og da hjelper det kanskje, eller jeg vet ikke jeg.

 

Det er nok ingen andre en deg selv som kan ta den avgjørelsen. Gjør det du syns er fonuftig, ikke baser dine beslutninger på andres meninger, det går sjelden veien.

 

Hvis du hadde noe du hadde lyst til å si til henne, så ja jeg hadde angret, men hvis ikke så hadde jeg nok latt det ligge.

 

For å vre helt ærlig så virker det som om du trenger mer selvtillitt for å kunne gjøre/mene nøyaktig hva du vil, stol på deg selv og ta en dag av gangen! ikke tenk for mye, just do it.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...