Gå til innhold

Hvorfor gå på skole og bli klok når man er lykkelig som idiot?

BergenBoy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ville du ha vært lykkelig om du hadde en vaskejobb fordi du ikke hadde gått på skole?

Uansett må man egentlig kunne engelsk i Norge for å få den jobben også...

LOL harhar.gif

Var det et spørsmål eller et dikt?? ermm.gif

Endret av TheWhiteShadow
Skrevet

si det du. du kan jo slutte etter 10.klasse, og er du lykkelig uten utdannelse så skal ivertfall ikke jeg si noe på det om du ikke skal gå på skole ;)

Er selvfølgelig praktisk å ha ett slags vitnemål som går videre utover enn ungdomskolen, men jeg er sikker på at det er mange som klarer seg helt fint uten.

Skrevet

Jeg er lykkelig med tanken på at jeg er en velutdannet ungmann som skal føre landet fremover. Ikke noe arbeiderklasse på meg ikke!

Ironi. Fins det noe vakrere her i verden?

• Liker 5
Skrevet

Jeg er lykkelig med tanken på at jeg er en velutdannet ungmann som skal føre landet fremover. Ikke noe arbeiderklasse på meg ikke!

Håper du er klar over at arbeiderklassen også er med på å føre landet fremover :yes:

• Liker 3
Skrevet (endret)

Det vet du er tull, de holder oss tilbake :thumbdown:

Jeg bare spøker, men poenget er vel egentlig at jeg er glad for at jeg er på vei å få en utdanning som gir meg en høyere og bredere kompetanse en hva f.eks Byggfag på vgs gir, men såklart er alle like nyttige :)

Endret av Sebbe
Skrevet (endret)

Det at du har studert gjør deg ikke nødvendigvis smart, finns flere eksempler på det...

Viktigst er at du velger noe du syns er gøy/interessant.

Endret av Karhz
Skrevet

Noen som har hørt om Karl Pilkington? Han er en idiot som ikke fulgte med på skolen, men han trives med det. Han har absolutt ingen utdanning og tok eksamen i historie, men det husker han ikke og nå nylig fant Ricky Gervais ut at han fikk karakteren 2. Si at man tar en genial baby og ikke forteller han noe i 30 år, det er Karl Pilkington.

Satisfied Fool pt.1:

Satisfied Fool pt.2:

Satisfied Fool pt.3:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...