Gå til innhold

Vi kårer forumets favoritt Nugatti™

Re-Offender

Vi kårer forumets favoritt Nugatti™  

138 stemmer

1. 1. Hvilken Nugatti foretrekker DU?

• Nugatti Classic
      60
    • Nugatti Crisp
      36
    • Nugatti Max
      2
    • Nugatti Krønsjy
      17
    • Nugatti Air
      19
    • Nugatti Melkesjoko
      4

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvor er nugattien med appelsinsmak i avstemmininga?

Jøss, etter litt googling vise det seg at det faktisk en gang ble lansert en Nugatti med appelsinsmak, men meg bekjent er den desverre? ikke i salg lengre ;-) Med tanke på den korte tiden den faktisk var i salg og det faktum at den ikke er å få tak i lengre ville det ikke vært riktig å hatt den med i avstemminga

.. forøvrig ble jeg litt kvalm da jeg leste om den, og det selv om jeg er die hard Nugattielsker

http://maldinaplanz.vgb.no/2007/08/28/livet-er-som-ei-skive-med-nugatti/

Endret av ArcticOC
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den der Krønsjy varianten burde vært merket med advarsel om at den er "Avhengighetsdannende" :dribble: Jeg får rett og slett ikke nok, har gått opp 2kg siden den kom i salg for kun kort tid siden :blush: Tror denne blir en klassiker som etablere seg med fast plass i markedet i hele min levetid ;-)

Gjest medlem-1432
Skrevet

Åh, nugatti ja, det er flere år siden jeg kjøpte sist! skal spandere på meg noen bokser når jeg får råd :) Er genialt hvis man er søtsugen og ikke har noe i hus, bare å ta seg et par skiver med et tykt lag nugatti jo :love:

Liker vanlig best, men crispy var å god mener jeg å huske. Krunch har jeg som sakt ikke smakt enda.

Gjest medlem-1432
Skrevet

Hjelpes, og smash som er en av favorittsjokoladene mine :tease: Må jo bare testes ut.

Hva har dere under da? Grovbrød, loff, knekkebrød, annet?

Skrevet

Halvfint, kneipp eller K4!

Riktignok fordi det er de brødene jeg spiser. Knekkebrød er så tørt, så der foretrekker jeg Sjoko Duo som har en litt mer kremete konsistens :thumbup:

• 2 måneder senere...
Skrevet

Etter 2 bokser med Air tror jeg faktisk jeg har skjønt poenget med denne, greit nok at man faktisk betaler for luft, men spesielt på myke og fine brødtyper gir det en helt ny opplevelse, vanskelig å sette ord på det...

• 1 år senere...
Skrevet

håper ikke dette går ut over smaken! jeg spiser uansett ikke nugatti for at det er sundt.

Jeg har fått tak i en av de første boksene som er produsert med solsikkeolje og den smaker faktisk mye bedre enn da nugattien hadde palmeolje, ingen grunn til bekymring altså :)

Etter palmeoljeskandalen har jeg boikottet nugatti i over 1år (fra det ble kjent) og det har vært en svært tung tid i livet mitt. Gleden ble derfor stor da jeg kunne lese "solsikkeolje" i inneholdsfortegnelsen og ikke "vegetabilsk" olje og fett som også alle andre matprodusenter skjuler palmeoljen sin under :(

• Liker 1
  • 2 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...