Gå til innhold

Vi kårer forumets favoritt Nugatti™


Re-Offender

Vi kårer forumets favoritt Nugatti™  

138 stemmer

  1. 1. Hvilken Nugatti foretrekker DU?

    • Nugatti Classic
      60
    • Nugatti Crisp
      36
    • Nugatti Max
      2
    • Nugatti Krønsjy
      17
    • Nugatti Air
      19
    • Nugatti Melkesjoko
      4


Anbefalte innlegg

Hvor er nugattien med appelsinsmak i avstemmininga?

Jøss, etter litt googling vise det seg at det faktisk en gang ble lansert en Nugatti med appelsinsmak, men meg bekjent er den desverre? ikke i salg lengre ;-) Med tanke på den korte tiden den faktisk var i salg og det faktum at den ikke er å få tak i lengre ville det ikke vært riktig å hatt den med i avstemminga

 

.. forøvrig ble jeg litt kvalm da jeg leste om den, og det selv om jeg er die hard Nugattielsker

 

http://maldinaplanz.vgb.no/2007/08/28/livet-er-som-ei-skive-med-nugatti/

Endret av ArcticOC
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Åh, nugatti ja, det er flere år siden jeg kjøpte sist! skal spandere på meg noen bokser når jeg får råd :) Er genialt hvis man er søtsugen og ikke har noe i hus, bare å ta seg et par skiver med et tykt lag nugatti jo :love:

Liker vanlig best, men crispy var å god mener jeg å huske. Krunch har jeg som sakt ikke smakt enda.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 1 år senere...

håper ikke dette går ut over smaken! jeg spiser uansett ikke nugatti for at det er sundt.

Jeg har fått tak i en av de første boksene som er produsert med solsikkeolje og den smaker faktisk mye bedre enn da nugattien hadde palmeolje, ingen grunn til bekymring altså :)

 

Etter palmeoljeskandalen har jeg boikottet nugatti i over 1år (fra det ble kjent) og det har vært en svært tung tid i livet mitt. Gleden ble derfor stor da jeg kunne lese "solsikkeolje" i inneholdsfortegnelsen og ikke "vegetabilsk" olje og fett som også alle andre matprodusenter skjuler palmeoljen sin under :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...