Gå til innhold

Forza 3 + Top Gear = sant (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra det blir lagd en artikkel om dette, selv om jeg har fulgt nøye med på Turn10 sitt forum og blogg i det siste selv.

 

Skjønner godt frustrasjonen over dette, og er det selv. Jalopnik-pakken har jeg også ventet altfor lenge på allerede, og det går jo rykter om at den ikke kommer nå i det hele tatt..

Lenke til kommentar

Ikke for å være vanskelig, men hva feiler det redaksjonen siden de ikke klarer å finne noen nyheter om GT5 å skrive om. Men samtidig klarer å lage en artikkel om dette? Burde det ikke vært laget en GT5 + Top Gear=sant for lenge lenge siden? Siden spillet vil ha banen, Stig's Challeng og tv serien(GTTV)? 

 

Her er hva spillverket svarte sist jeg spurte,

 

Først og fremst, takk for at du tok deg tid til å komme med en tilbakemelding. Det blir mer GT5 når mer info foreligger.

 

 

 

 

De må jo være talentløse om de ikke har klart å finne noe nytt å skrive om de siste 2 månedene.

 

 

Lenke til kommentar

Er lov å håpe på at Top-Gear banen kommer senere da - men da som en tilleggspakke ALLE kan laste ned selvsagt. Jeg tipper nok det blir så mye dårlig stemning rundt dette, at Stig's Car Pack også kommer til det opprinnelige spillet etterhvert, men dog en stund etter Ultimate Edition blir sluppet.

 

Jeg er ihuga Forza-fan selv, men jeg kjøper IKKE Ultimate Edition pga de tre bilene.. Collectors Edition holder! ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...