Gå til innhold

Oktoberfest 2010 - Andreasfe - Canon EF 24mm f/1.4L USM


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ved Muselunden/Sinsenkrysset. Planlagt linje til Tonsenhagen som aldri ble noe av. Nå har Ruter tatt opp planene igjen.

 

Forferdelig lenge siden sist bilde. Men det vil nok hjelpe på med en hel uke ferie og tilleggsutfordringen med entusiastnivå denne uken.

 

Rufsete vær, så kom meg ikke ut døren. Det ble derimot en runde med gitaren.

 

post-41747-1287477865,9853_thumb.jpg

 

1/50s - f/1.4 - ISO 1000

Endret av Andreasfe
Lenke til kommentar

Mange takk. Men det var nok ikke jeg som hadde bursdag. Klarte uansett å ha det litt for morro :)

 

En oppfølger med CMYK var faktisk ikke en så dum idè.

 

Denne uka har vært hard jobbmessig. Ble et bilde på tirsdag, nok en gang på vei hjem fra jobb. Også fra Torshovdalen, men en litt annet plassering. Syns det var en litt spesiell stemning. Både varmt og hutrende kaldt.

 

Et gradert ND-filter hadde nok virkelig gjort seg, men det har jeg dessverre ikke :)

 

post-41747-1288294032,7291_thumb.jpg

 

1/400s - f/8 - ISO 400

Endret av Andreasfe
Lenke til kommentar

Mmmh - en sånn god venninne er fin å ha! Litt lav kontrast - tipper det kommer av damp fra nybrygget snadder.. :)

 

RGB - bonuspoeng hvis du hadde plassert ut Ringnes, Grans og Borg, men når det også skulle være godt øl blir det litt vanskeligere.. ;)

 

Gratulerer med S90! Et framifrå kompaktkamera, som definitivt står på shortlisten over "vil ha"-kompakter.

 

Likte spesielt de to siste - nydelige nattoner, og veldig bra komposisjon på siste! Liten dybdeskarphet, man ser tydelig at det er en iPhone og et gammeldags telefonrør - og så ser man USB-pluggen, perfekt i fokus. Genial! :D

 

Takker for fin fest!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...