Gå til innhold

xbox eller ps3? Prisforskjeller osv


Pubé

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det eneste argumentet jeg hører i fordel PS3 er det jævla blu-ray greiene. Greit, PS3 har blu-ray, men herregud er det det eneste argumentet til å velge PS3? Og i tillegg for å si at Xbox er crap drar dere opp at man må betale for XBL? Kan dere ikke tenke over at ekstrautstyr er dyrere til PS3 enn Xbox.

 

Dere setter jo det opp sånn

PS3

+ Blu ray

 

Xbox

+ Bra spill

- Betale for Live

 

Bare åpne øynene deres å se at Xbox faktisk tilbyr tjenester som PS3 ikke har og omvendt. For folk flest er ikke den fordømte bly-rayen så veldig viktig. Jeg kjøper faktisk en konsoll jeg skal spille på og det er jeg ikke alene om. Men det høres ut på dere med PS3 at dere har kjøpt den for å se på film. Vel da har dere dreti på draget da dere får et hjemmekino anlegg til samme pris.

Lenke til kommentar

Det eneste argumentet jeg hører i fordel PS3 er det jævla blu-ray greiene. Greit, PS3 har blu-ray, men herregud er det det eneste argumentet til å velge PS3? Og i tillegg for å si at Xbox er crap drar dere opp at man må betale for XBL? Kan dere ikke tenke over at ekstrautstyr er dyrere til PS3 enn Xbox.

 

Dere setter jo det opp sånn

PS3

+ Blu ray

 

Xbox

+ Bra spill

- Betale for Live

 

Bare åpne øynene deres å se at Xbox faktisk tilbyr tjenester som PS3 ikke har og omvendt. For folk flest er ikke den fordømte bly-rayen så veldig viktig. Jeg kjøper faktisk en konsoll jeg skal spille på og det er jeg ikke alene om. Men det høres ut på dere med PS3 at dere har kjøpt den for å se på film. Vel da har dere dreti på draget da dere får et hjemmekino anlegg til samme pris.

Er flere fordeler en kun bluray!

1. Fåes kjøpt med større harddisk

2. Kan lett bytte harddisk

3. Spiller av flere formater

4. Kan kopiere inn musikk og filmer fra ekstern harddisk til maskinen

5. Kan spille av fra ekstern harddisk uten å være koblet til nett

6. Innebygget batteri i kontrollerne

7. Bedre støtte for utstyr da det går via bluetooth

 

Det er du som har dreti på draget og kjøpt xbox og må kjøpe bluray vedsidenav!

 

Jeg bruker ps3 til alt:). Dvd, blueray, serier fra harddisk og mye spilling. Greit å ha alt i en of samme boks:)

Endret av NinjaChriis
Lenke til kommentar

Ja, på blu-ray delen vinner PS3. Men vi har kan faktisk streame filmer fra PC gjennom xbox, leie filmer, koble til ekstern media osv. Så å si PS3 gruser Xbox blir feil. Er vel blu-ray som forsovet skiller dem to på multimedia, ellers er det vel likt vil nå jeg si.

 

1. Fåes kjøpt med større harddisk (Også på xbox, er i flere størrelser)

2. Kan lett bytte harddisk (Det kan du vel også gjøre på Xbox)

3. Spiller av flere formater (Nevn hvilke formater PS3 spiller av som ikke Xbox gjør, utenom blu-ray)

4. Kan kopiere inn musikk og filmer fra ekstern harddisk til maskinen (Kan gjøre det med Xbox)

5. Kan spille av fra ekstern harddisk uten å være koblet til nett (Kan gjøre det med Xbox)

6. Innebygget batteri i kontrollerne (Kan få tak i det til 100 kr, vips så er fjernkontrollene like dyre)

7. Bedre støtte for utstyr da det går via bluetooth (+ til PS3, men hva bruker du f.eks. bluetoothen på ps3 din til?)

Lenke til kommentar

Ja, på blu-ray delen vinner PS3. Men vi har kan faktisk streame filmer fra PC gjennom xbox, leie filmer, koble til ekstern media osv. Så å si PS3 gruser Xbox blir feil. Er vel blu-ray som forsovet skiller dem to på multimedia, ellers er det vel likt vil nå jeg si.

 

1. Fåes kjøpt med større harddisk (Også på xbox, er i flere størrelser) Maks 250 gb på xbox. 320 gb har vi på ps3

2. Kan lett bytte harddisk (Det kan du vel også gjøre på Xbox) Nei det kan dere ikke. ike like lett;)

3. Spiller av flere formater (Nevn hvilke formater PS3 spiller av som ikke Xbox gjør, utenom blu-ray) kommer tilbake på den senere

4. Kan kopiere inn musikk og filmer fra ekstern harddisk til maskinen (Kan gjøre det med Xbox) Nei, dere må kopiere musikk fra cd plater

5. Kan spille av fra ekstern harddisk uten å være koblet til nett (Kan gjøre det med Xbox)Merkligt, ingen av de 2 maskinene jeg testet kunne jeg det med

6. Innebygget batteri i kontrollerne (Kan få tak i det til 100 kr, vips så er fjernkontrollene like dyre)Nei, det kan du ikke, den er fortsatt utenfoor og den gnager på fingrene mine hvertfall

7. Bedre støtte for utstyr da det går via bluetooth (+ til PS3, men hva bruker du f.eks. bluetoothen på ps3 din til?) Forskjellige ps3 headsett feks

 

Det i rødt er mine svar til deg

Endret av NinjaChriis
Lenke til kommentar

Du bare spyr ut ord for å beskytte PS3en din.

 

Jeg har BÅDE Xbox 360 og Playstation 3. Jeg har skrevet mange steder at jeg synes begge konsollene er dritbra, jeg har også sagt at begge har sine styrker og svakheter kontra hverandre. Men fanboys ser enten "noe negativt om sin egen konsoll" eller "noe positivt om den andre konsollen" og blir sinte. Slutt!

 

Og ja... min mening er at exclusivene på PS3 er MYE bedre enn 360 sine. Men for min del kunne det like gjerne hvert motsatt, hadde ikke gjort meg noe, for jeg spiller exclusivene til BEGGE konsollene uansett.

Lenke til kommentar

Det eneste argumentet jeg hører i fordel PS3 er det jævla blu-ray greiene. Greit, PS3 har blu-ray, men herregud er det det eneste argumentet til å velge PS3? Og i tillegg for å si at Xbox er crap drar dere opp at man må betale for XBL? Kan dere ikke tenke over at ekstrautstyr er dyrere til PS3 enn Xbox.

 

Dere setter jo det opp sånn

PS3

+ Blu ray

 

Xbox

+ Bra spill

- Betale for Live

 

Bare åpne øynene deres å se at Xbox faktisk tilbyr tjenester som PS3 ikke har og omvendt. For folk flest er ikke den fordømte bly-rayen så veldig viktig. Jeg kjøper faktisk en konsoll jeg skal spille på og det er jeg ikke alene om. Men det høres ut på dere med PS3 at dere har kjøpt den for å se på film. Vel da har dere dreti på draget da dere får et hjemmekino anlegg til samme pris.

ps3 har også brae spill : f.eks : little big planet.

Lenke til kommentar

Fordelen jeg ser bed blueray, er at man kan ha mye mer på en disk. Evt utvikle spillet uten å tenke på plassen det tar.

 

Men så står nå min xbox ved siden av en PC. Maskinen brukes til multimedia, 360 til spill. Derfor og fordi alle jeg kjenner spiller på xbox, kjøpte jeg også en xbox

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...