Gå til innhold

Reinstall eller kan det fikses ?


Anbefalte innlegg

Og han biter på...

 

.. og fortsetter med det jeg prøver å avfeie.

 

Jeg kan skrive i klartekst:

 

Norton har en fillefeil, som jeg med enkelthet kan fikse, og det er I FARVANNET AV, problemet som egentlig er et problem, altså Windows.

 

Jeg har tatt noen system restore og derfor bugger Norton nå, så Norton er ikke problemet her.

 

Jeg prøver å få dere til å skjønne at dere må tenke på utsiden av boksen, altså glemme det dere vil ha til at feilen er.

 

Om dere ikke stoler på norton, vil jeg si det er skjellig grunn til å tro at dere ikke aner hva dere sitter å bruker her og nå, altså Windows.

 

Dette er ikke en diskusjon om Norton, dette er en problemstilling i å finne feilen ved mitt probem, som ikke omhandler Norton.

 

Sier du et ord om Norton igjen så har du ikke fattet det kvekk...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg gjentar bare det som står i post #10: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1261553&view=findpost&p=16227264

 

Du spør i overskriften til denne tråden om det kan fikses eller reinstall. Du svarte på en del av spørsmålene fra post 10, og ut i fra det vil jeg si at systemet ditt har flere problemer, trolig virus eller korrupte filer av noe slag.

 

Reinstallering virker for meg å være eneste løsning som er fornuftig, om du ikke er villig til å skanne pcen med andre programmer enn Norton for å utelukke virus. Uansett, med slike problemer...reinstaller. Du sparer deg for mye frustrasjon og mye feilsøking som trolig ikke hjelper deg noe særlig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

som en av de som er så vennlig å svarer her inne og ikke stiller så mange spørsmål,(dvs kan mere enn det jeg lurer på) stiller jeg meg bak myhken og p@ge og støtter de i at du bør fjerne norton. De 2 er erfarne brukere og yter flott service her inne på forumet. Norton produktene var flotte programmer frem til windows 2000. Etter det er det ikke mange superusers som kan anbefale de programmene, så gjør deg selv en tjeneste og lytt til erfarne folk. Om de skulle ha feil, så er det bare å instalere programmet igjen, men om du vil springe rundt i ring å være ignorant til de råd du får.. det finnes en ignoreliste her inne også...

Endret av Slettet-t8fn5F
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Norton er ikke problemet her, det er dét jeg sier. Hør nå vær så snill.

 

Stopp!

 

Norton funker fin fint, svar avgitt.

 

Jeg har et problem, som ikke omhandler dét programmet, vet kanskje du hva som er problemet ?

 

da kan du bare ha det så godt, jeg har opplevt norton som ett hærverk på min pc'er i minst ti år:thumbdown:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

har et logitech G15 med multimediaknapper. Neste-spor knappen hadde hengt seg opp, og det var alt. Den knappen utløste alt.

 

Så, til dere skjødesløse norton-hatere, I win. Som sagt, Norton er, var, eller kommer aldri til å være problemet.

 

Ikke bare pønske ut en synder, men prøv å finne problemet.

Reinstall is the easy way out.

 

Jeg prøver å løse problemet, ikke unnvike det. Kanskje dere kan lære noe av dette til neste gang ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

du burde heller takke for den hjelpen du har fått. Selv om den ikke var til hjelp med ditt problem, så er det faktiskt folk som har hjulpet. Uten en takk, så havner du fort på ignorelisten til personer....

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvem skal jeg takke ?

 

Alle som rottet seg sammen mot meg ? Alle som så den enkle løsningen, the easy way out, just blame something, er vi mange nok, så klarer vi å presse det gjennom.

 

Utrolig latterlig at du skal forsvare slik patetisk tankegang. Shame on you...

 

Du prater om blokker-knappen. Neste gang blokkerer jeg bare alle som rotter seg sammen, enkelt og greit.

 

Jeg prøvde å finne en løsning, dere ser nå ut som beavis and butthead som har rotet det til igjen.

 

Hva gjør du når du får en regning i posten ? Skylder på nabo'n, og får med resten av nabolaget til å fryse han ut ?

 

 

Lykke til, du har feilet...

Lenke til kommentar

Og det finnes romvesener på Area 51 i USA og det var USA som sprengte World Trade Center.... :ermm:

 

en smule paranoid her.... :ohmy: ja vi satt og konspirerte bak din rygg, snakket på telefonen, på chat, via telepati :p osv.

Alt for å ta rotta på deg, og selvsagt ikke prøve å hjelpe deg. Vi brukte all vår tid i denne tråden på å kun gjøre det vi kunne for å ødelegge for deg og ditt liv.

 

Det er akkurat det vi driver med her på diskusjon.no....

 

Bra jobba resten av folka, vi greide å bli "bustet" i denne tråden, nå må vi gi oss med det oppdraget å kun ødelegge for alle andre. Ikke noen flere tips og råd om mulige løsninger til noen, for de har nok løsningen selv, og skriver kun sitt problem her på forumet for å fortelle at de har ett problem, ikke for å få hjelp til noe... :nei:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

En vinternatt i nitten-sju-og-førti

så jeg første gang dagens lys

etter at ei jordmor på 70

hadde sendt oss avgårde med et fnys

De må'kke komme her og komme her

De må'kke komme her og komme her

Det er vi som vet når terminen Deres er,

De må'kke komme her og komme her

 

D'er vi som sykler Trondheim-Oslo

D'er vi som sykler midt i veien her

Du får heller kjøre rundt om Bergen

og ikke komme her og komme her!

Du må'kke komme her og komme her

Du må'kke komme her og komme her

Du må'kke komme her og tro at du er no til kær

Du må'kke komme her og komme her

 

D'er jeg som står i dørvakt her på kroa

D'er jeg som er sjefen her

Du slepper ikke inn med de skoa,

samma hvem du sier at du er.

Nei, du må'kke komme her og komme her

Nei, du må'kke komme her og komme her

Det er jeg som faktisk eier denne døra her,

så du må'kke komme her og komme her

 

D'er jeg som er kokken her på stedet.

D'er jeg som lager maten her

Sykebilen har vært her allerede,

så De må'kke komme her og være sær.

Du må'kke komme her og komme her

Du må'kke komme her og komme her

selv om fisken din er kald og biffen er som lær.

Du må'kke komme her og komme her.

 

Og når jeg engang skal til St. Peter

og jeg står der og banker på,

og sier til St. Peter hva jeg heter,

er jeg sikker på han svarer meg som så:

Du må'kke komme her og komme her

Du må'kke komme her og komme her

D'er jeg som faktisk eier denna Perleporten her,

så, du må'kke komme her og komme her.

 

Du måkke komme her og komme her

Nei, du måkke komme her og komme her

du måkke komme her og tro at du er no til kær

Nei, du måkke komme her og komme her

 

Altså, nå vil jeg gjerne vite hvorfor du har taua vekk bilen min, ikke sant.

Jeg sto fire meter fra fotgjengerfeltet! Er det FEM?!

Jammen, det er jo ikke snørydding i august, mann!

Det var vel ikke nødvendig å taue vekk bilen fordet, vel.

Nå har jeg handla vekk alle penga mine.

Jeg har kjøpt kålhue, kålmark, surkål, fyrverkeri, bleier, fotformsko.

Jeg har ikke et øre igjen og jeg må ha bilen!

Ser du ungen i den vogna der?

Den er åtte måneder og har driti på seg og bleiene er inni bilen!

Jeg må ha'n! All right, det er greit, du sier at du bare følger ordre,

men det sa dem i fem-og-førr også, og det holdt ikke fordet!

Klotskalle, gi meg bilen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...