Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Må jeg ut for å få meg dame?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Det hjelper hvertfall ikke å sitte inne.. du må ut.

 

Men du må ikke være på en fest å røyke/drikke u name it.. for å få dame. Kan fint møte jenter i parken, på gata, skolen etc..

 

Men jeg er enig at det kan virke som at du må feste for å få dame..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nordmenn er stive og kjølige overfor fremmede. Samtidig er det mange som VIL ha kontakt med fremmede, typisk med eksemplarer av det motsatte kjønn. Og tro det eller ei, dette gjelder jenter så vel som gutter.

 

Siden dette er en felles målsetning som er vanskelig å nå for oss nordmenn, har vi innrettet kulturen vår slik at vi drar ut i helgene og drikker alkohol. Alkoholen tiner nemlig opp kalde norske sinn, slik at vi kan ta kontakt med hverandre selv om vi ikke kjenner hverandre fra før.

 

Nesten alle mine romantiske bekjentskaper er gjort i promille, og det er pokker ikke vanskelig å finne interesserte jenter på byen; jeg traff forresten min kjære en sen og fuktig kveld...

 

Og jeg tror ikke jeg er noe unntak.

 

Hadde alle vært avholds, hadde andelen single i Norge vært skrekkelig høy.

 

Men likevel er man ikke dømt til å være singel hvis man ikke drar ut på byen. Overalt hvor man omgås jenter kan man være heldig og finne "den rette," og jenter kan du treffe på så mange måter - foreningsarbeid, organiserte hobbyer, idrett osv.

 

Men ut må du - på en eller annen måte. Så det er bare å sette i gang, kom deg opp av sofaen og UT.

 

Lykke til! ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Personlig traff jeg damen min ved tilfeldighet via en venninne, ble kjent med henne gjennom samtaler over msn og derfra utviklet det seg til et forhold over et halvt års tid. Kan snart feire 2-årsjubileum! Så man trenger ikke dra på byn, men er enig i at det er mer unntaket som bekrefter regelen. Har holdt meg avholds til jeg ble 18 år, og har truffet svært lite damer ellers, mens jevnaldrende som har festet og drukket har hatt opptil flere partnere alt. Om dette er positivt eller negativt skal jeg ikke si noe om, men tror nok at man har lettere for å få seg dame om man går ut i helgene ja ;)

Lenke til kommentar

Ja du må ut. Du må tilogmed nyte rusmidler. Verden er hard. Men fitta er myk :D

 

Verden er ikke hard, bare i Norge det er vanskelig å få kontakt med fremmede jenter i edru tilstand!

 

Du må ikke ut. Prøv nettsjekking!

 

Funker nettsjekking da? Tviler litt på det ass.

 

Er det noen her som ærlig talt kan si at de har fått seg dame på matvarebutikken?:p

 

Har noen fini seg dame på butikken da? :p

 

Kona fant meg på Nettby :p Så NEI du trenger ikkje å gå ut for å finne deg ei dame ;)

 

Haha! Var dere "fjortiss" på den tida eller?! Neida, nettby virker bare som et sted for fjortisser!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...