Gå til innhold

Airline Mogul, for oss flynerder! Oppdatert førstepost.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det blir bra, Dash-8 funker helt fint til småruter. 

Btw: Er det noen mulighet for å se hvor mye hvert enkelt fly trekker i vedlikeholdsutgifter?

Edit: For de som trenger nye fly, så ligger to "helt nye" Bombardier CRJ-100 på bruktmarkedet nå. Koster 8M.

Det ene har jo flydd litt, det andre ser helt nytt ut. Burde kanskje ha ventet, hadde kanskje vært et bedre fly det, men sånn er det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm, hadde håpet den var litt billigere gitt. Jeg får kjøpe samme flyet som du har Trond (VardaxServ Aero Hotter) Det virker som et greit fly for en billig penge.

Har du noe å innvende på det, uten om at den er litt treig?

Skrevet

Vet du, mulig du kan kjøpe av meg i stedet. Jeg fikk jo leaset et fly her, noe jeg i grunnen ikke hadde forhåpninger om, og det hjalp betraktelig. Jeg var ute etter et greit begynnerfly for å utvide littegrann, og det har jeg nå og vel så det, så da har jeg plutselig ikke så mye behov allikevel.

Da får du det om 3 timer (tror jeg) i stedet for i morra kveld.

Skrevet

Går stadig fremover dette her. Tre fly i full vigør, et av dem desverre et eldre 737, men jeg håper å sette inn noen bombadier CRJ-100 på noen ruter i morgen.

Du snakket om en allianse her for noen dager siden. Har de besvart mail enda?

Skrevet

Tja, hvor mye skal du ha? Må ta dealen før kl.22 for da skal regningene betales og da fyker jeg i minus :)

Jeg bestilte i siste time før månedsskifte av samme årsak, og skal vel da få det kl. 21.

Du betaler vel nypris for å slippe å vente. :)

Skrevet

Går du inn på Aircraft Market > Private Offers ser det ut som jeg vil få muligheten til å tilby flyet til deg og bare deg – så fort jeg mottar det fra produsenten.

Skrevet

Har ikke fått noe svar, så får se hva de sier. Håper vi kan få til en grei avtale hvis vi kan samle et par stykker som blir med, kanskje vi kan få lease litt rimeligere.

Skrevet

Hvordan man ser hvor mye tid ledig hvert fly har? Fant det istad men borte nå..

Aircraft => View Aircraft. Hours er den tid flyet har til overs.

Deeeer var det ja, ty :)

Skrevet

Går ikke det an å lage en allianse via Corporate => Create Alliance? Jeg kan gjøre det etter hvert, men ikke i dag. Kommer ikke til å få nok cash til det før regningene kommer i 22-tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...