Gå til innhold

Airline Mogul, for oss flynerder! Oppdatert førstepost.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+127836
Skrevet (endret)

Alder? Ser den har ganske god range, så det kan passe med mine fremtidshensikter.

(ATR 72-200 74 0 284 1657 2009 2 2 0.37)

Den kan jeg godt prøve å overta, det vil bli rett før månedskiftet.

Endret av Slettet+127836
Gjest Slettet+127836
Skrevet

Ok. 210 ser ut til å være litt kort range for min del, jeg har få/ingen nære flyplasser igjen å fly til (må altså >1300)

Gjest Slettet+127836
Skrevet

Det er flott det, men jeg må som sagt bygge opp midler frem til månedskiftet (så i kveld = 21.00 ca?)

Skrevet

Oj, har funnet ut enda en artig rutemulighet.

Du kan ha fly som går fra base A til flyplass B, og hvis du lager en rute fra base C til flyplass B kan du bruke det flyet. Så det flyet vil da fly A-B-C-B-A, der A og C er baser.

Skrevet

Det er flott det, men jeg må som sagt bygge opp midler frem til månedskiftet (så i kveld = 21.00 ca?)

Skal holde flyet av til deg jeg. :)

Skrevet

Med de 10 nye ATP bestilt nå er jeg oppe i 22stk fordelt på:

15stk med standard PW127A og 920 range

7stk P&WC PW126 og 2160 i range!

påtide spare til et par litt større også nå tenker jeg.

Skrevet

Ja, SleipnAir ønsker å gi flyselskaper i startfasen en liten push, ved å tilby billige "småfly" som ikke er så gamle at vedlikeholdsraten stiger i taket. :)

Skrevet (endret)

Bekreftelsen på mitt VISA gjennom paypal er ikke på plass enda (de sa 2-3 dager mandag morgen), så om det ikke er problemer med det, utsette oppstart av server til i morgen?

Edit: har vært mer eller mindre fast inventar på jobb de siste dagene, ikke fått satt meg ned her eller på AM sine sider. Nå skal jeg inn for å sjekke hvor mye penger jeg har opparbeidet meg der :)

Endret av Zetheus
Skrevet

Noen som ønsker seg en ATR-72 200 eller 210 etterpå? Tenker jeg tar en 4.5 - 5.0M for flyet.

eg tar en 200 for 5mill no med ein gong om du e med? :D

Skrevet

Må selge flyet for minst 5.4M. :( Får du råd?

Noen som ønsker seg en ATR-72 200 eller 210 etterpå? Tenker jeg tar en 4.5 - 5.0M for flyet.

Hva sier Afghan Air om dette? Har egentlig en deal, men hvis det er greit for Afghan Air kan du få det. :) Men er ferdig på skolen nå, og er ikke hjemme før om noen timer, så du må isåfall vente et par timer.

Skrevet (endret)

Må selge flyet for minst 5.4M. :( Får du råd?

Hva sier Afghan Air om dette? Har egentlig en deal, men hvis det er greit for Afghan Air kan du få det. :) Men er ferdig på skolen nå, og er ikke hjemme før om noen timer, så du må isåfall vente et par timer.

ah, tar 210 en da, samme for meg, skal ikkje fly langt :p

Endret av Hanza
Skrevet

Har ikke sjekket denne tråden på noen dager nå, jeg er også interessert i å bli med på en ny verden. Kan sikkert være med å betale noen kroner også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...