Gå til innhold

Airline Mogul, for oss flynerder! Oppdatert førstepost.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde faktisk -0.01 i tid på den leasede B737-200'en før jeg ryddet i rutene.. Ikke spør hvordan det skjedde, og jeg har dessverre ikke noe screenshot...

 

Og så har jeg et Fokker 100 med 4 0.5-ruter  :p

post-170171-1286896797,8026_thumb.png

Skrevet (endret)

En liten artig ting jeg har merket er at hvis du har et fly som flyr fra base A til base B, så kan du faktisk bruke det flyet på flygning fra base B til flyplass C.

post-76108-1286897098,2589_thumb.png

post-76108-1286897102,8366_thumb.gif

Endret av Henrik C
Skrevet

Og du trenger ikke 2 gates hoss hver flyplass, du trnger bare 1, siden du har 10 "slots" hver gate, dvs. 10 turer

 

Og du kunne ha øke prisen også, høyest mulig pris, på 100% load

Skrevet

Prøvde nå, men får det ikke til, Jeg skal sende et fly fra Glasgow til Flesland og videre til Island, men finner ikke ut hvor jeg skal velge at det skal videre til island.

Har du bare på Flesland da?

Skrevet (endret)

Du som gjorde at jeg måtte justere ned prisene på Glasgow-ruta mi altså.:realmad:

 

Btw, noen som vil lease eller kjøpe en BAe ATP? Relativt ny (0.8 år). :)

Endret av KongKake
Skrevet (endret)

Funker ikke i Opera her heller..

 

Testet med IE, og der virker det heller ikke. Med Chrome derimot, da virker det fint. Skulle vel egentlig bare mangle (google)   :p

 

Edit: Slenger opp nytt rutekart i samme slengen:

post-170171-1286900844,4309_thumb.png

Endret av iskaldcola
Skrevet

Da kan jeg annonsere at jeg har fått lagt inn noen nye ruter, alle fra Seattle, og har nå passert 100 ruter!

I tillegg har den nordligste ruten min åpnet, Seattle-Anchorage.

 

post-76108-1286901112,4771_thumb.gif

Skrevet

Da kan jeg annonsere at jeg har fått lagt inn noen nye ruter, alle fra Seattle, og har nå passert 100 ruter!

I tillegg har den nordligste ruten min åpnet, Seattle-Anchorage.

Hvor finner du den typen rutekart du har der?

Gjest Slettet+127836
Skrevet (endret)

Da har Afghan Air den glede av å presentere sin flåte, nå med tradisjonelle Afghanske pikenavn. Styret påpeker at dette er gjort for å øke blesten om selskapet, og håper at det vil gi økte inntekter i form av flere patriotiske reisende. Styret ruller samtidig ut sin siste ervervelse:

 

1 Basler Turbo-67 med P&WC PT6A-67R "YA-AAD Palwasha", som er satt inn i rutetrafikk til Iran.

 

De øvrige flyene i selskapet ble også rullet ut i pomp og prakt, og presentert for de oppmøtte pressefolkene:

 

Boeing 707-120 P&W JT3C-6 "YA-AAE Anoosheh"

Dash-8-100B PWC 120A "YA-AAC Asman"

V-A Hotter P&WC PT6A-135 "YA-AAA Azin"

 

Til kommentaren fra den lokale avisen "Daily Outlook Afghanistan" vedrørende unødvendig bakketid for flyene hadde styret følgende å si:

 

"Vi velger å personalisere flyene våre for å vise at vi ikke er ett selskap som higer etter størst mulig profitt, med minst mulig arbeid"

(og stakk samtidig kniven i Cathay Pacific, som har hatt tilnærmet monopol på ruter til og fra Kabul inntil Afghan Air åpnet sine ruter.)

Afghan Air har nå snart 50% av alle ruter til og fra Kabul International Airport, mens den tidligere storhetskongen Cathay Pacific for første gang i 1994 er under 20% av reisende.

 

Styret benyttet også anledningen og uttalte at uten Dunder Mifflin sin uvurderlige støtte i flyselskapets vanskelige starttid ville det Afghanske folk lidd under Cathay Pacific sine blodpriser.

Endret av Slettet+127836

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...