Gå til innhold

Airline Mogul, for oss flynerder! Oppdatert førstepost.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er to stykk A320-200 bestilt med IAE V2527-A5-motorer; sveitserne er veldig patriotiske av seg.

 

IAE International Aero Engines AG is a Zürich-registered joint venture manufacturing company formed in 1983.

:p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Cathay ville ikke leie flere fly til meg, litt fordi dere stakk, så da gjorde jeg det samme. :p

 

Er forresten en amøbe på den finansielle delen, trodde at jeg ville få cirka 3M i pluss rett før månedsskiftet, men har regnet på det og får cirka 20. Ikke halvdårlig.

Skrevet (endret)

Hvordan ligger vi an med en allianse for forumbrukerne? Gidder ikke lese gjennom hele tråden for å sjekke :p

Uansett, trenger litt hjelp med økonomisk ekspansjon med tanke på fly. Flyet mitt er nå fullt med ruter, og vil ekspandere videre utover i Asia, kanskje inn i Russland og Europa, billigst å lease? Dessuten lurte jeg litt på hvor man sjekker hvilket år man er inne i på serveren, klarer ikke å vente til 2007, da må jeg ha mye penger for da kommer flyet jeg aller helst vil ha i drift (Airbus A380) :dribble: EDIT:fant det, er visst ganske lenge til :ermm:

Endret av makri
Skrevet

Cathay ville ikke leie flere fly til meg, litt fordi dere stakk, så da gjorde jeg det samme. :p

 

Er forresten en amøbe på den finansielle delen, trodde at jeg ville få cirka 3M i pluss rett før månedsskiftet, men har regnet på det og får cirka 20. Ikke halvdårlig.

 

Han driver jo monkey-business han da :roll:

 

Uansett, ja allianse hadde vært kult. Akkurat nå har jeg ikke 10M til å lage, men kanskje noen andre har? Hadde vært kult å ta rotta på Cathay...

Skrevet

Er med på en allianse jeg også! :)

 

Btw, nå har SleipnAir fyllt opp alle tre gatesa på Flesland, takket være enda et innleaset Gulstream IV-SP.

Skrevet

Lithuanian Intl. Aviation må snart skifte navn, ettersom de skal ekspandere ut fra Litauen og til østen.

 

Hmm, hva skal man hete?

 

Intercontinental Aviation? Litt teit...

Skrevet (endret)

Hvor mye har dere i profitt på de rutene som går best for dere?

 

og noen som kanskje har noen tips til å få ned utgifter? Sliter med å komme meg ut av minus etter at jeg satte opp noen mindre lukrative ruter :(

Endret av DavidFFS
Skrevet

Jeg har nå tre ruter, €77,697, €86,912 og €89,400. Men disse er med samme fly. Vil jeg i teorien tjene mer om jeg kutter ut en eller to av de og kjører på de(n) med mest profitt?

Skrevet

Jeg har nå tre ruter, €77,697, €86,912 og €89,400. Men disse er med samme fly. Vil jeg i teorien tjene mer om jeg kutter ut en eller to av de og kjører på de(n) med mest profitt?

 

Nei. 1 daglig flyvning til hver flyplass er optimalt.

Skrevet

Jeg har nå tre ruter, €77,697, €86,912 og €89,400. Men disse er med samme fly. Vil jeg i teorien tjene mer om jeg kutter ut en eller to av de og kjører på de(n) med mest profitt?

 

Nei. Om du f.eks kjører tre turer på den med 89k så vil du bare tjene mindre pr. tur på den. :)

Skrevet

Jeg har nå tre ruter, €77,697, €86,912 og €89,400. Men disse er med samme fly. Vil jeg i teorien tjene mer om jeg kutter ut en eller to av de og kjører på de(n) med mest profitt?

 

Nei. 1 daglig flyvning til hver flyplass er optimalt.

 

Ok, 1 daglig tilsvarer frequency = 1? Eller har jeg misforstått det?

Jeg vil gå -97000 denne måneden sånn som ståa er nå, noen tips til hvordan jeg kanskje kan redusere kostnader?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...