Gå til innhold

Ny tattovering, noen meninger ?


Anbefalte innlegg

Hello, jeg har allerede tatovert 12 stjerner fra trusekanten også over ribbeina, under armen og slutter på ryggen..

 

Men har hatt lyst på en tattoo som har noe med familie i, min familie betyr mye..

Så jeg har tenkt og ha skrift på innsiden av armen som mange har:)

men litt usikker på hva så lurer på om dere har noen innblikk, jeg vet det er min beslutning til syvende og sist som teller men hva mener dere.

De forskjellige er:

 

“Other things may change us, but we start and end with family”

 

 

Goodbyes always hurt whether it's the right thing to do or not.

 

 

“The love of a family is life's greatest blessing”

 

 

You don't choose your family. They are God's gift to you, as you are to them.

 

disse 4.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ehm..mormor døde for ikke så lenge siden og hu så jeg hver dag pga vi bodde i samme hus.. morfar begynner og bli gammel så han har ikke så lenge igjen, og pappan min flytter langt vekk.. og familie betyr og har alltid betydd veldig mye. så jeg vil ha en tattovering hvor de kan se at jeg faktisk setter veldig pris på familien og at dne betyr mye for meg.

Lenke til kommentar

Ehm..mormor døde for ikke så lenge siden og hu så jeg hver dag pga vi bodde i samme hus.. morfar begynner og bli gammel så han har ikke så lenge igjen, og pappan min flytter langt vekk.. og familie betyr og har alltid betydd veldig mye. så jeg vil ha en tattovering hvor de kan se at jeg faktisk setter veldig pris på familien og at dne betyr mye for meg.

 

Jeg lurte på hva/hvorfor stjerner betyr så mye for deg :)

Lenke til kommentar

Men da blei det The love of a family is life's greatest blessing på armen.. usikker på om det blir delt inn i 2 linjer på inn siden eller om det blir en på utsiden..

Time te mandagen så da ska vi se hva som blir best.

 

skrift typen blei Script Calligraphy 2.ttf

 

gå på tattoolettering.net også velg skriften der så ser du åssen den er;)

Det er en løkkeskrift :)

Følte den passa best når det var en "søt" tekst så kunne jeg ikke ha noe "tøff" skrifttype:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...