Gå til innhold

HTC Desire Z - Generell diskusjon


Porcelina

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er det en stund siden, men jeg mener å ha fått beskjed om att da Postautomaten er eid av Posten, så sier Posten at det være en Postfunksjonær som legger pakken i automaten.

 

Så feil kan man ta! Postautomaten ved Komplett i Sandefjord ser ut til å bli fora av Komplett sine ansatte. Dog kun ordre lagt inn før 18:00.

 

https://www.komplett.no/k/k.aspx?action=custserv&topic=henteautomat

 

 

Min telefon kommer forresten fra NetCom, tror ikke det kom frem fra posten min.

 

 

Og Nyrili, jeg finner heller ikke noen måte å velge postautomat - særlig ikke på Ski stasjon.

 

 

 

 

 

Sendte mail til komplett og spurte om hvorfor jeg ikke fikk opp disse postautomatene og dette fikk jeg som svar;

 

Hei.

 

Vi skal i utgangspunktet ha deaktivert postautomatene da det har og er en del feil på disse. Så Postautomat skal ikke komme opp som ett eget valg. Det kan forekomme at de kommer opp som valg under servicepakke, men dette fungerer dessverre veldig dårlig.

 

Inn til videre så skal ikke dette være et aktivt valg for leveringsmåte.

 

Med vennlig hilsen,

Paul

Salg & Kundeservice

Lenke til kommentar

Da har jeg åpnet pakken og sett på denne telefonen. Ser og kjennes utrolig ut. (men, blir ikke lekt meer med før i morgen etter jobb) men dog hengslene på min er slappe og om jeg holder telefonen som gjort på video vist tidligere så glir tastatufret fram :( *skuffa*!!

En annen ting som irriterer meg litt er hvordan de har plassert norske og svenske ?! Bokstaver på tastaturet.. Det hadde da fint gått å kun bruke to taster til dette (det styres vel av språkinnstillingene i telefonen??)... :S

 

bah, slarke mekanisme er jeg ikke så hypp på.. Noen forslag til hva man kan gjøre?..

Lenke til kommentar
En annen ting som irriterer meg litt er hvordan de har plassert norske og svenske ?!

 

De endret altså ikke det oprinnelige nordiske tastaturopsettet?

 

(linker da bildet er STORT) http://images.gfx.no/727/727400/nordtast.jpg

 

Det er dårlig nytt.. må høre med HTC om jeg kan bytte min uåpnede DZ (ligger på postkontoret, jeg er på ferie) i en med ett mere fornuftig oppsett. Har aldri savna dedikerte æ/ø-taster på N97en og synes det nordiske DZ-tastaturet rett og slett er idiotisk utformet.

Lenke til kommentar

I mitt tilfelle er de nordiske tastene bare i veien. Annet enn her og noen få Facebookmeldinger går det enten på Engelsk eller Tysk. Og å miste 5 taster på ett så trangt tastatur synes jeg er litt drøyt. Får sikkert ordnet ett engelsk layout softwaremessig om jeg ikke får byttet den, tok jo ikke lang tid å bli vant til Logitech deNovo Mini med tysk hardwarelayout og norsk softwarelayout heller.

 

Synes også det er snodig att både de svenske/finske og de norske bokstavene er plassert motsatt av alle andre internordiske standardtastatur. Er litt skuffet over HTC etter å ha vært i dialog med dem om dette en stund med positive tilbakemeldinger frem til kontakten plutselig ble brutt.

Lenke til kommentar

Da har jeg endelig fått min DZ!

 

første intrykket er veldig bra, god respons på skjerm og alt flyter godt foreløpig!

 

Syns tastene er veldig solide og gode. Og jeg forstår ikke helt den kritikken av hengslingen, fungerer flott hos meg=)

 

Men, har et par spm til dere andre som også har fått den. Jeg opplever noe jeg føler ikke er helt iorden:

 

Den "menu" knappen nederst på skjærmen, reagerer ikke. Altså, jeg trykker på den, og tlf vibrerer, men ingen ting skjer. skal det være sånn? Noe som kan gjøres??

 

Og, Den optiske firkanten nederst på tlf'n, når jeg tar på den, skjer det heller ingen ting :-( Noen forslag på hva som er feil? Flere som opplever det?

 

Glem spørsmålene! Fant ut av det selv. Skrudde av og på telefonen, også var alt normalt!

 

Var jo i utgangspunktet litt rart at det ikke fungerte, men nå gjør det altså det=)

 

Tipp topp telefon! Kjempe fornøyd

Endret av robertlorang
Lenke til kommentar

Har en Desire selv, og fikk akkurat testet en Desire Z litt i en butikk. Hmm, må si jeg liker min Desire mye bedre. Den virket solid nok, men føltes(og så)litt klumpete. Men hengslene ser ut til å være billig plastikk, og var allerede frykelig slerkete. Tastaturet var greit nok, men det det kunne hatt en rad til. Utseende er subjektivt, men må si meg skuffet over designet. Hadde glatt heller gått for en Desire HD over denne.

Lenke til kommentar

Då har eg hatt min i nokon timar. Kjempetelefon, med unntak av den vesle skrifta. Ser ut som det er vanskeleg å justere skriftstorleiken i heile systemet, skuffande. Talkback/Spiel + Espeak er ikkje akkurat noko god løysing, sidan eg ikkje kan bruke telefonen utan å forstyrre alle i ein 3-meters radius (tenk buss).

 

Denne går nok tilbake. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...