Gå til innhold

Armhevninger for lett


Anbefalte innlegg

Hei

 

Noen som vet hvor jeg får tak i egnede sekker til å ha vekskiver i (som kan festes langt opp på ryggen for å "ligge over skulderen" når jeg tar push-ups) ELLER motstandsbånd for å øke motstanden.

 

Målet mitt er å kunne bli utmattet etter 5-10 armhevninger og ha progressjon (økte vekter, strammere bånd).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja du kan gå på MC Donalds 5-10 ganger om dagen i 6 måneder. Da får du en passe tung sekk også kalt vaskeball i samme kategori som vaskebrett.

Begynner du også å røyke 20-30 sigaretter hjelper det også på å bli raskere utmattet.

Er du dyktig og følger disse råd og kansje overgår litt i antall burgere og sig så blir du utmattet bare ved tanken på armhevninger (push-ups).

 

Lykke til :w00t:

Endret av Glavalavala
  • Liker 8
Lenke til kommentar

Hei

 

Noen som vet hvor jeg får tak i egnede sekker til å ha vekskiver i (som kan festes langt opp på ryggen for å "ligge over skulderen" når jeg tar push-ups) ELLER motstandsbånd for å øke motstanden.

 

Målet mitt er å kunne bli utmattet etter 5-10 armhevninger og ha progressjon (økte vekter, strammere bånd).

 

De fleste sekker er vel egnet til dette. Bruk en vanlig sekk, og ta såkalte vektskiver oppi. Evt. bøker eller lignende.

Lenke til kommentar

Hei

 

Noen som vet hvor jeg får tak i egnede sekker til å ha vekskiver i (som kan festes langt opp på ryggen for å "ligge over skulderen" når jeg tar push-ups) ELLER motstandsbånd for å øke motstanden.

 

Målet mitt er å kunne bli utmattet etter 5-10 armhevninger og ha progressjon (økte vekter, strammere bånd).

 

De fleste sekker er vel egnet til dette. Bruk en vanlig sekk, og ta såkalte vektskiver oppi. Evt. bøker eller lignende.

Så lenge sekken er stabil/fast nok til at vektene ikke sklir fram og tilbake eller faller ut.

Lenke til kommentar

Ta pushups på knokene, og bruk eventuelt strikk rundt eller en vektskive på ryggen. Vektskiva burde ligge rimelig stabilt ;)

 

Eller hvis du har mulighet for det, som nevt tidligere, pushups i turnringer. En enkel løsning som har blitt brukt på treningssenteret mitt er at det blir festa hoppetau i stanga på smithmaskina festa til et par håndtak på den, med beina oppå en benk.

 

16_11_09_ski_doctor_tobi_1.jpg

Endret av Sir-Andy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...