Gå til innhold

HTC Desire HD - Generell diskusjon/levering/leverandører


TheMoonMan

HTC Desire HD  

507 stemmer

  1. 1. Kommer dette til å bli din nye Android telefon?

    • Ja, uten tvil!
      314
    • Nei, dette er ikke noe for meg
      58
    • Jeg har ikke bestemt meg enda
      135


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleppa bak (på telefonen) er der, men jeg opplever den ikke som en feil eller at det ser billig ut. Telefonen er i mocha og er utrolig mye mer stilig enn på bilder. Den er grå/ brun og mye mørkere enn det som er vist på bilder. Grenser til koksgrå, vil jeg si. Faktisk glad den ikke er i sort. Men det er smak og behag, selvfølgelig. Men jeg opplever den ikke som brun, som jeg trodde.

Lenke til kommentar

Tror dere ikke selgeren på Spaceworld greide å lire av seg at Sony Ericsson X10 var bedre enn Desire HD, og at X10 faktisk kjørte 2.2? :thumbup:

 

Vel, Elkjøp, Lefdal, Expert, Spaceworld; Samme ulla.. Sier hva som helst bare for å få deg til å handle. De snakker ofte ikke av erfaring, men de ser deg an og legger opp til å selge deg noe utifra hva du legger i samtalen...

Pass deg nå, jobber på Expert ! :cool:

Lenke til kommentar

:new_woot:

Bestilte den gjennom Tele2 13.okt.

Så ringte jeg moobi i dag å de sa at de ikke visste når de fikk den, men nå fikk jeg en mail om at pakken var sendt! :dribble:

 

Hva faen...I bestillte min fra Tele2 2. okt. og får bare høre at de ikke vet noe og har eller ikke fått noen mail/sms...logget inn på tele2 og der står det ikke en gang leverings dato.

 

Vurderer sterkere og sterkere på å avbestille å dra ned til byen imorgen og kjøpe en hvis jeg finner en.

Lenke til kommentar

Tror dere ikke selgeren på Spaceworld greide å lire av seg at Sony Ericsson X10 var bedre enn Desire HD, og at X10 faktisk kjørte 2.2? :thumbup:

 

Vel, Elkjøp, Lefdal, Expert, Spaceworld; Samme ulla.. Sier hva som helst bare for å få deg til å handle. De snakker ofte ikke av erfaring, men de ser deg an og legger opp til å selge deg noe utifra hva du legger i samtalen...

Pass deg nå, jobber på Expert ! :cool:

 

Expert er vel forsvunnet helt ned på rangstigen av elektrovarehusene..sammen med Euronics ;)

Lenke til kommentar

Unbox HTC Desire HD, av meg:

 

Link til Unbox pt. 1

 

http://www.youtube.com/watch?v=sroqBzJQ_D0

 

 

Flotte saker! :) du nevner at den er mer eller mindre svart; står det noe på boksen eller andre steder om hva de kaller fargen?

Ca. 8 min. ute i første del, syntes jeg at jeg så den glippa, men godt å se at den var ikke-eksisterende etter at du hadde satt på lokket igjen :)

Lenke til kommentar

Jeg bestilte den 4. fra netcom. Og jeg har ikke fått no sporingsnummer :dontgetit:

 

Jeg bestilte den 19.september så vidt jeg husker, var i hvert fall i slutten av september, og jeg har ikke fått noe sporingsnummer enda.

Var bare så vidt de fant ordren min, ettersom jeg ikke fikk noe ordrebekreftelse enda.

 

Da lurer jeg virkelig på hvordan de som ligger bak meg i køen, får pakken før meg. :no:

Lenke til kommentar

Jeg bestilte den 4. fra netcom. Og jeg har ikke fått no sporingsnummer :dontgetit:

 

Jeg bestilte den 19.september så vidt jeg husker, var i hvert fall i slutten av september, og jeg har ikke fått noe sporingsnummer enda.

Var bare så vidt de fant ordren min, ettersom jeg ikke fikk noe ordrebekreftelse enda.

 

Da lurer jeg virkelig på hvordan de som ligger bak meg i køen, får pakken før meg. :no:

Jeg er før deg, og har heller ikke fått noe.

Lenke til kommentar

Unbox HTC Desire HD, av meg:

 

Link til Unbox pt. 1

 

http://www.youtube.com/watch?v=sroqBzJQ_D0

 

Link til Unbox pt. 2

 

http://www.youtube.com/watch?v=5bj1sAdXGAU

 

Link til Unbox pt. 3 (de siste sekundene)

 

http://www.youtube.com/watch?v=jaMzrXdeupQ

 

 

Håper dere liker den, da det er min første unbox.

 

 

Veldig kul unboxing ;) Likte den!

 

Lurer litt på hvordan du synes den er kontra iPhone (mtp at du har vært slave der i 3 år)?

Lenke til kommentar

Jeg tror nå jeg kan kalles maks uheldig. Unboxa Desire HD'en, fersk fra butikken, men fikk ikke inn sim-kortet som jeg postet på forrige side her. Etter litt forsök, dro jeg ned på Vodafone igjen for å höre med de.

 

Det viste seg at HTC har klart å sette inn minnekortet i SIM slot-en, og blokkerer da hele skiten. Måtte da sende den inn til HTC via Vodafone for at de skal se på den, og sende en fiksa/ny tilbake.

 

Yay for new phones...

Lenke til kommentar

Da droppet jeg netcom og moobi til fordel for en på Telebutikken i Oslo City. Veldig fornøyd så langt, noe bedre skjerm enn på heroen kan man si :) Gleder meg til det kommer ordentlig root og custom roms!

 

Men er det noen som vet om man kan velge å ha engelsk layout på tastatur, men norsk ordbok? Altså tastatur uten æøå, men f.eks at det foreslår å når du skriver a?

Vet at jeg kan laste ned, men lurer på om jeg kan få det på det innebygde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...