Gå til innhold

HTC Desire HD - Generell diskusjon/levering/leverandører


TheMoonMan

HTC Desire HD  

507 stemmer

  1. 1. Kommer dette til å bli din nye Android telefon?

    • Ja, uten tvil!
      314
    • Nei, dette er ikke noe for meg
      58
    • Jeg har ikke bestemt meg enda
      135


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke at det har en betydning men han jeg snakket med nå sa at de fikk de inn iløpet av de neste 48 timene.

 

Jeg fortalte at noen her, som hadde bestilt via Chess hadde fått sporingsnummer for litt siden fra Moobi. Det virker som det er noe HELT galt med hele intern systemet hos Moobi. Jeg fatter ikke at det kan være så vanskelig.

Da har vi hørt ca. det samme vilhelm, noe som iallefall tyder bra :)

Lenke til kommentar

De har på telehuset sin butikk på merkursenteret i trondheim

Mellom 5 og 10 eksemplarer da jeg ringte for 1-2 timer siden

koster 4400 spenn + 1 år binding hos telenor

 

Men jeg kan ringe Telenor å få kode slik at jeg låser opp abonnementet og kan bruke mitt gamle sim-kort???

 

Foreldrene mine er i Tr.heim idag og jeg vurderer om de skal legge ut for meg!

Lenke til kommentar

De har på telehuset sin butikk på merkursenteret i trondheim

Mellom 5 og 10 eksemplarer da jeg ringte for 1-2 timer siden

koster 4400 spenn + 1 år binding hos telenor

 

Men jeg kan ringe Telenor å få kode slik at jeg låser opp abonnementet og kan bruke mitt gamle sim-kort???

 

Foreldrene mine er i Tr.heim idag og jeg vurderer om de skal legge ut for meg!

 

Ja men da må du jo selvfølgelig betale mndavgift hos telenor mens du bruker et annet simkort. Men ja du kan nok låse opp telefonen.

Lenke til kommentar

De har på telehuset sin butikk på merkursenteret i trondheim

Mellom 5 og 10 eksemplarer da jeg ringte for 1-2 timer siden

koster 4400 spenn + 1 år binding hos telenor

 

Men jeg kan ringe Telenor å få kode slik at jeg låser opp abonnementet og kan bruke mitt gamle sim-kort???

 

Foreldrene mine er i Tr.heim idag og jeg vurderer om de skal legge ut for meg!

 

ja du får den opplåst

de låser den opp i butikkk for deg eller sender en mail med instruksjoner

Endret av Okeblol
Lenke til kommentar

Takk for raskt svar! Ja jeg regnet med at jeg må betale resten av abonnementet, så det er ikke noe problem, måtte bare vite om jeg fikk bruke mitt gamle sim-kort :)

 

HDFredrik: fint initiativ og godt utført unboxing-video, var litt redd at du skulle kaste mobilen i golvet når du ikke klarte å logge deg innpå gmail og sånn :p Stemmen din er forøvrig veldig lik Johan Golden sin!

Lenke til kommentar

Telehuset på Jessheim Storsenter hadde ihvertfall en sist jeg var innom der, altså ca halvannen time siden.

Er det telekiosken eller telebutikken?

 

Tror det er noe som heter Telehuset også :)

 

En av butikkene het det. Jeg kommer fra og jobber på Jessheim, og vet at det er Siba, Spaceworld, Teknikmagasinet(Verdens kjekkeste butikk), telekiosken, telebutikken. Og da hr jeg vel med alle tror jeg

Lenke til kommentar

Snakk om flaks. Jeg tok en telefon til Telebutikken i Sarpsborg, og der hadde de fått inn 1 stk i dag. :dribble::new_woot: Kom 1 stk bare sånn helt uten videre. Denne holdt jeg selvsagt av, og kjørte direkte opp. Telebutikken hadde også Chess, så da avbestilte jeg hos Chess.no, kjøpte den eneste DHD han hadde og valgte Chess som abonnement.

 

Lå i bilen helt til jeg kom på jobb med å se på den. Er på jobb nå, har satt den på lading...og fy f...for en fet skjerm. Jeg er knallfornøyd. Kjøpte telefonen for 3500 kr + Sjakk matt (og 199 kr i mnd nedbetaling).

 

Vet du om abn er gunstig? Vurderer å kjøpe fra telebutikken selv.

 

MEN, jeg er avhengig av å kunne låse opp telefonen grunnet et lengre utenlandsopphold. Vet noen om det er en smal sak å låse opp chess abn? Hva med Netcom abn? Vet at det er enkelt, og gratis, med telenor.

Lenke til kommentar

Tror dere ikke selgeren på Spaceworld greide å lire av seg at Sony Ericsson X10 var bedre enn Desire HD, og at X10 faktisk kjørte 2.2? :thumbup:

 

Hadde den samme greia med en selger på Spaceworld når jeg kjøpte min Desire, han ble etterhvert forbanna på meg når jeg beskyldte de for å ikke være nøytrale i anbefalingene sine til kunde. Spørs vel om ikke Spaceworld har en avtale med at de skal fronte SE... Men den begynner å bli veldig tynn nå iallefall så lenge X10 fortsatt kjører 1.6 hehe

Lenke til kommentar

Link til Unbox pt. 1

 

http://www.youtube.com/watch?v=sroqBzJQ_D0

 

Link til Unbox pt. 2

 

http://www.youtube.com/watch?v=5bj1sAdXGAU

 

Link til Unbox pt. 3 (de siste sekundene)

 

http://www.youtube.com/watch?v=jaMzrXdeupQ

 

 

Håper dere liker den, da det er min første unbox.

 

Ikke dårlig det der.. Jeg tror faktisk jeg kunne skimte en telefon et par ganger under filmingen :p

Lenke til kommentar

Snakk om flaks. Jeg tok en telefon til Telebutikken i Sarpsborg, og der hadde de fått inn 1 stk i dag. :dribble::new_woot: Kom 1 stk bare sånn helt uten videre. Denne holdt jeg selvsagt av, og kjørte direkte opp. Telebutikken hadde også Chess, så da avbestilte jeg hos Chess.no, kjøpte den eneste DHD han hadde og valgte Chess som abonnement.

 

Lå i bilen helt til jeg kom på jobb med å se på den. Er på jobb nå, har satt den på lading...og fy f...for en fet skjerm. Jeg er knallfornøyd. Kjøpte telefonen for 3500 kr + Sjakk matt (og 199 kr i mnd nedbetaling).

 

Vet du om abn er gunstig? Vurderer å kjøpe fra telebutikken selv.

 

MEN, jeg er avhengig av å kunne låse opp telefonen grunnet et lengre utenlandsopphold. Vet noen om det er en smal sak å låse opp chess abn? Hva med Netcom abn? Vet at det er enkelt, og gratis, med telenor.

Det vet jeg ikke. Var uaktuelt for meg denne gangen. Ring de.

Lenke til kommentar

Jeg fikk holdt av en til i morgen fysisk i butikk for 5500 uab. Har ikke avbestillt fra Chess enda, men ser her at flere og flere får leveringsbekreftelse. Så fra Chess er den altså til sammen 4500 med min plan, og Chess er altså å foretrekke på pris.

Jeg vil nødig vente en måned for å få dette, da jeg har behov for en asap ettersom jeg ikke har en fungerende telefon nå.

 

Skal jeg vente og se fra Chess, eller skal jeg stille opp klokken 09 i morgen tidlig og få den i hånd (for en tusenlapp mer ><)?

 

Jeg bestilte telefonen 19 oktober.

 

WHAT TO DO?!?

Endret av Teda
Lenke til kommentar

Tror dere ikke selgeren på Spaceworld greide å lire av seg at Sony Ericsson X10 var bedre enn Desire HD, og at X10 faktisk kjørte 2.2? :thumbup:

morsomt

 

på min lokale coop elektro sa de at de ønsket bare p forhandle SE og NOKIA fordi det ikke fantes bedre telefoner og at kundene ville bare ha dem. Dessuten hadde han hørt at HTC var svindyre telefoner med mye feil.

Mannen har tydeligvis ikke hørt om FTC spør du meg. jaja, jeg vet nå med sikkerhet at det snakkes HTC og Iphone i min vennekrets og at NOKIA og SE er telefoner man snart bare har hørt om :-)

Lenke til kommentar

Bildene er tatt med HTC Desire HD, men forminsket til 900px

8860da9ce2b008488790aee85c73d783.png

 

Kan jo se ut til at deksel glippen mellom telefon og sim/sd deksel er minimal eller ikke-eksisterende :) ....stemmer dette? Kanskje du kan ta et bilde sett rett ovenfra (er litt i vinkel nå, så ikke lett å se)

- Funker proximity sensoren tilfredstillende?

Lenke til kommentar

Tror dere ikke selgeren på Spaceworld greide å lire av seg at Sony Ericsson X10 var bedre enn Desire HD, og at X10 faktisk kjørte 2.2? :thumbup:

 

Vel, Elkjøp, Lefdal, Expert, Spaceworld; Samme ulla.. Sier hva som helst bare for å få deg til å handle. De snakker ofte ikke av erfaring, men de ser deg an og legger opp til å selge deg noe utifra hva du legger i samtalen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...