Gå til innhold

HTC Desire HD - Generell diskusjon/levering/leverandører


TheMoonMan

HTC Desire HD  

507 stemmer

  1. 1. Kommer dette til å bli din nye Android telefon?

    • Ja, uten tvil!
      314
    • Nei, dette er ikke noe for meg
      58
    • Jeg har ikke bestemt meg enda
      135


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har fulgt denne tråden i en stund nå, og fant ut at jeg ville dele min erfaring fra dette problemet mange har med forhåndsbestilte telefoner. Jeg bestilte min DHD, 13.10.10, via en telefonselger jeg kjenner. Bestilte med et Ucan2-abonnement slik at telefonen ble rimelig. Det jeg nå opplever er usikker informasjon fra Moobi. Sendte Moobi en e-post hvor jeg spurte om når jeg klunne forvente min telefon. (Har for lengst mottatt sim-kort for abonnementet).

 

Jeg fikk følgende svar fra Moobi:

 

Hei

 

Takk for at du kontaktet Moobi.

 

Det er dessverre forsinkelse i levering av HTC Desire HD og den er nå forventet inn 10/12. Telefonen sendes ut fortløpende når vi får den inn. Vi beklager forsinkelsen.

 

 

Med vennlig hilsen/ Best regards

Moobi Norway AS

 

- Hvordan kan man stole på dette? Har lest rundt litt i tråden, og sett at mange har fått bekreftet at telefonen deres er på vei fra Moobi. Hva bør jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Har fulgt denne tråden i en stund nå, og fant ut at jeg ville dele min erfaring fra dette problemet mange har med forhåndsbestilte telefoner. Jeg bestilte min DHD, 13.10.10, via en telefonselger jeg kjenner. Bestilte med et Ucan2-abonnement slik at telefonen ble rimelig. Det jeg nå opplever er usikker informasjon fra Moobi. Sendte Moobi en e-post hvor jeg spurte om når jeg klunne forvente min telefon. (Har for lengst mottatt sim-kort for abonnementet).

 

Jeg fikk følgende svar fra Moobi:

 

Hei

 

Takk for at du kontaktet Moobi.

 

Det er dessverre forsinkelse i levering av HTC Desire HD og den er nå forventet inn 10/12. Telefonen sendes ut fortløpende når vi får den inn. Vi beklager forsinkelsen.

 

 

Med vennlig hilsen/ Best regards

Moobi Norway AS

 

- Hvordan kan man stole på dette? Har lest rundt litt i tråden, og sett at mange har fått bekreftet at telefonen deres er på vei fra Moobi. Hva bør jeg gjøre?

Jøss, dette var nyttig! Jeg har bestilt på akkurat samme måte, på akkurat samme dag, men jeg har enda ikke fått svar fra Moobi. Jeg skal gi tilbakemelding når jeg hører noe
Lenke til kommentar

Fortsatt ingen som har bestilt fra Ucan2/Netcom som har fått sendingsnummer? Synes det er rart at Moobi sender ut for Tele2 og Chess, men ikke sender ut for Ucan2/Netcom ennå.

 

jepp, sitter å venter jeg også.. ringt da noen ganger i går. og det var bare kaos!! du kan få lov til å ring i dag også poste hva de fikk høre!

 

Snakket med dem i går jeg også, og da var det visst sånn at de ikke fikk lov av HTC å sende den ut før i morgen (3. nov)...

Lenke til kommentar

Tror den bare finnes Mocha farge, jeg snakket med PS data om de telefonene som dem selger, på åsiden deres så står det Black, men han jeg snakket kunne fortelle at den ikke var helt sort farget...

 

Over hos XDA så er det en del som har sendt mail til HTC og spurt angående farge og svarene de har fått er at det er 2 farger "black" og "mocha".

Lenke til kommentar

Fortsatt ingen som har bestilt fra Ucan2/Netcom som har fått sendingsnummer? Synes det er rart at Moobi sender ut for Tele2 og Chess, men ikke sender ut for Ucan2/Netcom ennå.

 

jepp, sitter å venter jeg også.. ringt da noen ganger i går. og det var bare kaos!! du kan få lov til å ring i dag også poste hva de fikk høre!

 

Snakket med dem i går jeg også, og da var det visst sånn at de ikke fikk lov av HTC å sende den ut før i morgen (3. nov)...

 

 

 

med meg så fant de ikke ut at jeg hadde bestilt noen telefon da!! moobi har da sendt ut mobiler til mange andre her på forumet så den unnskyldningen holder ikke.

Lenke til kommentar

Ettersom jeg er lovet det til i morra avventer jeg til da med å nevne noe som helst i håp om at det ikke er en vanlig Desire de sender. Men i tlf ble det nevnt flere ganger denne nye supre DHD som alle maser om som selgeren sa.

Når jeg motar den og at det er korrekt telefon, så poster jeg her hvor.

 

Det er ikke bedriftskjøp.

Endret av pvl1971
Lenke til kommentar

Eh, hvor oppdaterer jeg firmware. Leste at noen hadde gjort dette og at den ble enda litt raskere. Men også at telefonen hang seg og ÆØÅ forsvant...

 

Settings - about phone - system software updates.

 

Jeg fikk ikke problemer med øæå-

Hvis du skriver en sms med telfontastatur. Vil du da få problemer med ø? (ø vises i odet som foreslåes, men kommer som o når man skriver videre...)

 

Skulle sjekket mer.. ø kommer som o når jeg skriver. kommer sikkert en fiks snart :)

Lenke til kommentar

Til alle dere som har bestilt fra ucan2.no (moobi), fikk akkurat mail fra dem:

 

"Goddag!

Jag fick svar av våran leverantör nu och grunden till att telefonen inte kommit är på grund av att den inte finns på lagret. Leveransdato på den modellen är fortsatt obekräftat.

 

Du kan ringa Moobi direkt på tlf 81568611 så får du bättre uppdatering än vad jag kan ge dig där. Men jag hoppas det löser sig snart!

 

Ha en fin dag vidare!"

 

Utrolig latterlig av selgere i ucan2.no, jeg ble "lovet" denne telefonen den 25.10 da jeg bestilte. Fikk beskjed av dem sist fredag at mobilen var på vei til meg.

Jaja, "A lesson lived is a lesson learnt".

 

Til folk som sier det ikke hjelper å mase på moobi, er helt enig. Men de fortjener å bli maset på. Dårligere informasjonsflyt til kunde skal du lete lenge etter.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Har fulgt denne tråden i en stund nå, og fant ut at jeg ville dele min erfaring fra dette problemet mange har med forhåndsbestilte telefoner. Jeg bestilte min DHD, 13.10.10, via en telefonselger jeg kjenner. Bestilte med et Ucan2-abonnement slik at telefonen ble rimelig. Det jeg nå opplever er usikker informasjon fra Moobi. Sendte Moobi en e-post hvor jeg spurte om når jeg klunne forvente min telefon. (Har for lengst mottatt sim-kort for abonnementet).

...

- Hvordan kan man stole på dette? Har lest rundt litt i tråden, og sett at mange har fått bekreftet at telefonen deres er på vei fra Moobi. Hva bør jeg gjøre?

Jøss, dette var nyttig! Jeg har bestilt på akkurat samme måte, på akkurat samme dag, men jeg har enda ikke fått svar fra Moobi. Jeg skal gi tilbakemelding når jeg hører noe

OK, fikk samme svar som deg på e-post nå. Ringte opp for å kansellere DHD'en min, men neida. Der sa hun hyggelige damen at jeg er feilinformert, og at e-posten er feil! Hun opplyste at Moobi nettopp har logget DHD'en min til pakking, og at jeg ville motta sporingsnummer senest i morgen. Så jeg ble jo veldig glad, men en får jo bare vente å se...

Lenke til kommentar

Hei!

 

Har fulgt denne tråden i en stund nå, og fant ut at jeg ville dele min erfaring fra dette problemet mange har med forhåndsbestilte telefoner. Jeg bestilte min DHD, 13.10.10, via en telefonselger jeg kjenner. Bestilte med et Ucan2-abonnement slik at telefonen ble rimelig. Det jeg nå opplever er usikker informasjon fra Moobi. Sendte Moobi en e-post hvor jeg spurte om når jeg klunne forvente min telefon. (Har for lengst mottatt sim-kort for abonnementet).

...

- Hvordan kan man stole på dette? Har lest rundt litt i tråden, og sett at mange har fått bekreftet at telefonen deres er på vei fra Moobi. Hva bør jeg gjøre?

Jøss, dette var nyttig! Jeg har bestilt på akkurat samme måte, på akkurat samme dag, men jeg har enda ikke fått svar fra Moobi. Jeg skal gi tilbakemelding når jeg hører noe

OK, fikk samme svar som deg på e-post nå. Ringte opp for å kansellere DHD'en min, men neida. Der sa hun hyggelige damen at jeg er feilinformert, og at e-posten er feil! Hun opplyste at Moobi nettopp har logget DHD'en min til pakking, og at jeg ville motta sporingsnummer senest i morgen. Så jeg ble jo veldig glad, men en får jo bare vente å se...

 

Utrolig! Jeg har fulgt med på denne tråden en stund nå. Moobi har bevist gang på gang at de ikke evner å gi riktig informasjon. Man får forskjellig info for hver ansatt man prater med og for hver gang man prater med de, enten det er mail eller telefonsamtale.

 

Har også lagt merke til at de som har bestilt via Chess og Netcom og Ucan2 har fått ulike svar. Virker på meg som om Moobi/Chess har begynt å sende ut, mens feks. Moobi/Netcom (der jeg selv har bestilt) ikke har begynt å sende ut. Her er det motstridende meldinger om telefonen i det hele tatt er på lager. Moobi har vel uansett ulike partier reservert for de ulike operatørene som de er levarandør for?

 

Imo er diskusjonen rundt Moobi og om de har DHD på lager eller ikke rimelig død nå. Man kan uansett ikke stole på at det de sier er riktig.

 

Er bare å vente å se, for de som har tålmodighet til det. Min begynner hvertfall å bli tynnslitt, men for hver som avbestiller kommer de andre fremover i køen.

 

Fabe

Endret av Fabe
Lenke til kommentar

Tror ingen skal være for sikre på at telefonen deres er på vei fra moobi før dere har den i hånda. Her er svaret jeg fikk på en mail av dem nå.

 

 

Hei

 

Takk for at du kontaktet Moobi.

 

Vi får nok ikke telefonen inn på lager før 10.12.2010 dessverre. Kan heller ikke se at denne er blitt sendt til deg så det er bare å beklage overfor deg som kunde.

 

Normalt er vi svært forsiktig med å love eller forsikre kunder om at telefon kan sendes og vi må bare beklage at du er blitt lovet at denne skulle sendes 26.10.

 

Christian

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...