Gå til innhold

Disse vant tetris-konkurransen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi deler ut Samsung Galaxy S, Wave og Galaxy 3 til tre tetris-talenter.

 

<a href="http://www.amobil.no/artikler/disse_vant_tetris-konkurransen/78388" title="Disse vant tetris-konkurransen">Les mer</a>

Gratulerer så mye til vinnerne.

 

Men det var litt synd at denne konkuransen ble så preget av juksing. Serlig mtp hva slags premier det var snakk om. For selv om dere hevder dere er i stand om å fjerne personer har jukset ligger det på topplista deres en score som slutter på 9. Hvordan dette er mulig uten å jukse aner ikke jeg!

 

Veldig synd

Lenke til kommentar

Første jeg fant ut var at ingen med mellommådig PC kunne noen gang vunnet denne konkuransen. Fordi Flash grafikken er altfor krevende.

etter en stund vil PCen ikke takle noe mer og spillet vil begynde å hakke. skjer rundt 3000 poeng med min bærbare PC...

 

De som vant må ha funnet en måte å fjærne denne grafikken og derfor er dette juks og fanteri...

Lenke til kommentar

Bra du anklager alle som fikk over 3k i poeng for å jukse.

Jeg måtte teste kjapt her på jobb, og fikk over 10k uten å merke noe spesiell hakking, og jeg sitter på en ganske råtten bærbar.

 

Tenkt tanken på at det kanskje er din pc som ikke takler det, og ikke nødvendigvis alle andre som jukser?

Lenke til kommentar

Prøvde på 4 forskjellige pc'er. Ingen toppmodeller. Det var variasjon ja. Men selv på den beste ble det etterhvert tregt. Kanskje det var lagt inn i spillet? Meningen at det skulle være slik? Selv med en 2-3-år gammel billig-bærbar fikk jeg opp mot 4-5.plass. De som mener at de som vant må ha fusket.. Kanskje de ikke spiller lurt selv? F.eks prøve å bare ta Quad-smasher og unngå enkle-linjer osv.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...