Gavekort Skrevet 12. september 2010 Skrevet 12. september 2010 (endret) Norgplaymc.norgplay.net Vi har nå bestemt oss for å ha en helt privat server. Det er ikke noe poeng å spørre om whitelist / ip til servern, du vil ikke få det. Mvh. TNTgaming/RandomNOOB Kart over servern. Endret 15. mars 2011 av Gavekort
RandomNOOB Skrevet 18. september 2010 Skrevet 18. september 2010 (endret) Her er en LINK til NorgPlay sitt eget MineCraft forum. Her vil du finne server info, bider mm. : ) Siden Forumet er nede fortiden, så legger jeg ut direkte link til alle bildene: MineCraft server bilder Endret 20. desember 2010 av RandomNOOB
Gavekort Skrevet 21. september 2010 Forfatter Skrevet 21. september 2010 Serveren er midlertidig nede, men vil være oppe i løpet av dagen. Jeg har lite mulighet for å fikse dette nå, da jeg har en relativt lang skoledag.
Gavekort Skrevet 22. september 2010 Forfatter Skrevet 22. september 2010 Serveren er oppe igjen! Vi har planer om å sette opp en ny server med kits og fri vilje til å leke med hva dere vil, serveren vil da bli en RPG og en fun. Fremtidens domener for serverene er: rpg.norgplay.net (Gyldig nå, fører til samme som mc.norgplay.net) fun.norgplay.net Som alltid kan vi love total QoS med så mye oppetid vi bare klarer, dette er dedikerte og kraftige servere som står rundt forbi i Norge. Besøk www.norgplay.net for mer moro! 1
RandomNOOB Skrevet 2. november 2010 Skrevet 2. november 2010 kan æ få lov til og kom inn på servern???? Hva heter du? så skal jeg legge deg til : )
QUiPS Skrevet 2. november 2010 Skrevet 2. november 2010 (endret) kan æ få lov til og kom inn på servern???? Hva heter du? så skal jeg legge deg til : ) doffen761 heter jeg på mc og hva er ipen? :-D Endret 2. november 2010 av doffen761
svelemoe Skrevet 6. november 2010 Skrevet 6. november 2010 (endret) Legge til meg please ? Same namn på minecraft som på diskusjon. Endret 6. november 2010 av svelemoe
Tj-nome Skrevet 8. november 2010 Skrevet 8. november 2010 Må nesten ta meg en tur innom og sjå på "konkurrenten" IGN: tjnome
larsere Skrevet 8. november 2010 Skrevet 8. november 2010 (endret) Oki, dere er lagt til ;D Jeg har nå putta inn litt modifikasjoner som skal få serveren til å bli enda bedre! Vi har allerede et ganske stabilt og bra miljø med faste spillere, dette liker vi Vi har et eget forum for minecraft med bildetråd osv. Hadde ikke vært dumt om dere posta noen bilder der, vis frem ditt mesterverk! Jeg kommer til å jobbe litt utover kvelden med serveren. og hva er ipen? :-D Bare skriv: mc.norgplay.net Endret 8. november 2010 av lars_era
SHHHKSHHHK Skrevet 10. november 2010 Skrevet 10. november 2010 Kan du legge meg til? Jeg heter det samme som på forumet.
chinai2 Skrevet 12. november 2010 Skrevet 12. november 2010 hei kunne eg og fått bli med på denne server minecraft bruker: grimster
LaNgSeTh96 Skrevet 13. november 2010 Skrevet 13. november 2010 kan jeg joine . Navn på minecraft: LaNgSeTh og kan derre3 gi tilbake melding vis jeg får joine
larsere Skrevet 13. november 2010 Skrevet 13. november 2010 Dermuszdel, grimster, LaNgSeTh: Dere er nå lagt til listen! Ikke noe griefing da. Og registrer dere på forumet www.norgplay.net/forum . ----------------------- Her kommer også en liten statusmelding om serveren: Etter den nyeste oppdateringen har det vært et par småbuggs, dette er nå rettet opp i og serverversjon 0.2.4 er nå kjørende.Vi har i samme slengen lagt til noen mods: TPtoggle - Skru av st folk kan TP til deg(men admin kan fortsatt) Bruk komandoen /tptoggle Anti grief - Admins/mods for beskjed når folk gjør ting de egentlig ikke skal gjøre. Chest protection - Sett passord på kistene dine! Les mer HER GLHF!
xzhero11 Skrevet 21. november 2010 Skrevet 21. november 2010 Hey =D Noen som legger meg til ?? Bruker Xzhero11
xvxvx Skrevet 23. november 2010 Skrevet 23. november 2010 Kan dere legge meg til? Heter xvxvx ingame, akkurat som her. :!:
odegard95 Skrevet 25. november 2010 Skrevet 25. november 2010 Kan jeg joine serveren? Nick: Odegard95
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå