Gå til innhold

Diverse PL-kamper 11.09-13.08 (Serierunde 4)

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kampen til Tottenham føltes som nok et tap.

Med så mange gode spillere i stallen må Redknapp klare å få mer ut av dem en dette.

Som kommentatoren sa, "Jeg har ikke nevnt Lennon gjennom hele første omgang". Kanskje ikke rart, når han kun prøvde seg på 1 jevla raid..

Endret av Hille
Skrevet

Absolutt en fin runde sett med mine øyne. United, City og Tottenham avgir poeng. Chelsea og Arsenal hadde veldig greie hjemmekamper så det var litt mye forlangt. Med en seier i morgen er Liverpool fullt med. Men så får vi se da, Birmingham borte sliter vi maks med.

Skrevet

Teipball da. Fulham tar ledelsen på overtid, haha. :p

Når Steven Fletcher skal la ballen gå mellom beina på et frispark går det gjerne sånn, i tilegg får vi rødt i samme situasjon. Fulham var best, men utrolig kjedelig at de scorer på den måten. Heldigvis har vi Spurs neste helg som vi alltid slår :)

Skrevet

Stoke - Aston Villa på tv i aften. Jeg har satt 200 gronker på hjemmeseier og forlanger full oppreisning fra han der oppe etter en ny dritthælj på fotballfronten. 2-0 bankers bom.

Skrevet

noen som vet hvorfor den franske spilleren malouda satt på benken mot west-ham?

Det jeg også spør meg selv om. Var en merkelig oppstilling fra Ancelotti mot West Ham, synes jeg. Kanskje for å spare noen spillere før Zilina-kampen i midtuken?

Skrevet (endret)

Malouda blei nok spart. Ville sett stygt ut å pådra seg ein skade rett før CL begynner. Han har også vært ein av våre beste menn så langt i sesongen. Lampard var vel skadet? Eller blei han også spart?

Endret av Mutu
Skrevet

Flott å se Etheringthon i storform. Savner han veldig. Liker bedre hvordan Stoke opptrer nå, de prøver å kjøpe litt mer tekniske spillere og legge om den kyniske stilen. Sånt kan man like.

Skrevet

Malouda blei nok spart. Ville sett stygt ut å pådra seg ein skade rett før CL begynner. Han har også vært ein av våre beste menn så langt i sesongen. Lampard var vel skadet? Eller blei han også spart?

Lampard ble jo operert for brokk. Og var ikke helt 100% til kampen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...