dabear Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Hjelp! Jeg har visst fått besøk av masse edderkopper, og det ser ut som de liker seg veldig godt ved dørklokka mi! Se bildet under, hvordan kan jeg hindre de fra å samle seg ved dørklokka? Jeg har talt minst 10 edderkopper der nå. Click for full size - Uploaded with Skitch Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 De samme jævlene liker også godt å samle seg rundt inngangsdøra mi. Tror dem blir tiltrukket av utelyset. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 11. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Lyspæra i utelyset mitt slutta å fungere for leeenge siden. Jeg har ikke bytta det, og derfor kan jeg anta at det ikke er grunnen. Lenke til kommentar
vetle666 Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 (endret) hvordan kan jeg hindre de fra å samle seg ved dørklokka? Skru ned ringeklokka, legg den i en lukket stålboks og grav den ned Endret 11. september 2010 av vetle666 Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Ta bort lampen på ringeklokken. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 11. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Jeg leier leiligheten.. ikke noe jeg vil gjøre sjøl. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 Pakk den inn med aluminiumsfolie eller noe som dekker lyset. Eller lev med at dem er der.. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 11. september 2010 Rapporter Del Skrevet 11. september 2010 (endret) Smør/stryk eddik på dørkarmen (muren) , det liker de ikke og vil holde seg unna. Permetrin kan også benyttes. Endret 11. september 2010 av syar2003 Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 12. september 2010 Rapporter Del Skrevet 12. september 2010 Kommer de inn også? Kan det være at de trives ved ringeknappen, fordi det det bak den er et hull (for ledning) de kan krype inn og ut av? I så fall kan du (eller huseier) kanskje skru ned knappen og tette med noe skum eller kitt og sette den opp igjen. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 12. september 2010 Rapporter Del Skrevet 12. september 2010 En slik ringerklokke er verdens letteste ting å fikse, du klipper av ledningen til lyset inni. Evt klipp av hele kabelen , fiks deg en sånn trådløs ringerklokke å sett opp. koster 200 kr. Mange løsninger Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 13. september 2010 Rapporter Del Skrevet 13. september 2010 Mange løsninger Fjern lyset i knappen og fiks utelampa. Da trekker de til utelampen i stedet. 1. Ta ut lyspæra i den. (gratis) 2. Skift trykknapp til en uten lys. (10-50 kroner.) 3. slå av ringetrafo i sikringsskap(gratis - pleier være bryter, men da virker ikke dørklokka) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå