Gå til innhold

Assassin's Creed Brotherhood-tråden


  

134 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe AC3?

    • Ja
      95
    • Nei
      10
    • Veit ikke/Kanskje
      29
  2. 2. Hvilken konsoll spiller du med?

    • PS3
      56
    • PC
      28
    • XBOX360
      39


Anbefalte innlegg

Er på 40% full synkronisering nå, gjør abselutt alt og har brukt 20 timer. Noe kan sikkert bli tatt ifra da jeg har latt den stå på noen timer for å la rekruttene mine trene og for å få litt floringer. Vil tippe det tar rundt 30- 50 timer for å ta alt.

 

 

edit: jeg tok feil angående spoilerne...

Endret av Teipball
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personlig finner jeg lite på nettet om selve historien i spillet og slikt. Elsker historien og er (dessverre) en slik osm ikek har noe imot å lese storyen på forhånd, men finner ikke noen utmalende beskrivelse egentlig. Kun på en Assasins Creed wiki, hvor alle tre spillene er skrevet om at jeg fant en relativt kort del om singleplayeren. Men skal man ha walkthroughs så ligger det på Youtube, skjønnt det benyttes kun i ytterste nødsfall.

Lenke til kommentar

Så ett eller annet om Desmond der og er redd det var en spoiler, i så fall DROPP DET. Legg det i spoilertags, få som har spilt gjennom spillet enda. Mulig det ikke var en spoiler, men stoppa med engang jeg så setningen og da det så ut som det var en spoiler.

 

Ingen spoilere i innlegget mitt hvis det var det du refererte til ;) Skal jeg snakke om historien vil det foregå i spoiler. ;)

No worries! Innlegget mitt handlet bare om at jeg vil gjerne ha avslutningen på serien snart, men jeg vil ha flere spill :p Vanskelig det der!

Lenke til kommentar

Avslutting på serien? Er du gal? Bare elsker å hoppe fra tak til tak jeg. Er så.. levende by.

 

 

Misliker at villa i moderne tid er så begrenset, men kan jo endre seg. De slemme er jo ute etter de.

 

 

Kunne ikke holde meg borte. Bare holder for øynene og prøver å skippe spoilers..

 

Men skal prøve å holde meg borte nå.

 

Hehe! Sant! Men er ivrig å vite hvordan denne fantastiske spillserien skal ende! Men samtidig vil jeg ha mange flere spill!

Lenke til kommentar

Elsker spillet sålangt. Likte både 1ern og 2ern også. En gang i blandt så får jeg e-mail ingame, som gjør at jeg må forlate Animus for og lese. Men jeg finner ikke helt ut hvor det er, eneste jeg får gjort er og snakke med resten av crew'et.

Noen som har lyst til og belyse en som sikkert ikke ser skogen fordi det bare er trær? :p

Lenke til kommentar

Så ett eller annet om Desmond der og er redd det var en spoiler, i så fall DROPP DET. Legg det i spoilertags, få som har spilt gjennom spillet enda. Mulig det ikke var en spoiler, men stoppa med engang jeg så setningen og da det så ut som det var en spoiler.

 

Ingen spoilere i innlegget mitt hvis det var det du refererte til ;) Skal jeg snakke om historien vil det foregå i spoiler. ;)

No worries! Innlegget mitt handlet bare om at jeg vil gjerne ha avslutningen på serien snart, men jeg vil ha flere spill :p Vanskelig det der!

 

Missforsto det du skrev, men da er alt greit.

 

Ontopic så har alle rekruttene mine blitt assasino. Utenom han ene som jeg ikke har fått tilgang til enda. Fantastisk å bruke rekruttene dine på oppdrag du ikke skal bli oppdaget. Jeg sendte folka mine på vaktene på et oppdrag jeg skulle hente en kiste. Kunne bare gå rett inn å hente kista, sinnsykt kult.

Lenke til kommentar

Der var spillet rundet, kan ikke vente på det neste :D

 

 

Advarsel! skikkelig spoiler under:

 

 

Men jeg likte ikke at alt skjedde så forbanna fort på slutten av Ezio sin historie. De epleoppdragene hvor vi skulle drive Cesar ut av byen var sykt teit og plutselig var vi i spania, men ellers var spillet knallbra

 

Endret av Lester Freemon
Lenke til kommentar

Vet ikke om jeg har sagt det før, men føler at Ubisoft har markedsført dette spillet feil. For meg så er det ikke AC 2,5 men et helt vanlig og eget spill.

Har samme hovedpersoner, men handlingen går jo videre, er ikke det samme som skjer her som i AC2. Har jo brukt 25 timer og er ca halveis, så er jo ingen ekstra utgivelse som noen har kalt det.

Og som noen har nevnt så har spillet en ordtenlig slutt som bare pirrer ekstra videre.

 

Tror noen går glipp av et kjempespill her.

Lenke til kommentar

Det er joet eget spill såklart, men kriteriene Ubisoft legger for at det skulle vært AC3 er at det var en ny forfader Desmond gjenopplevde minnene til, altså blir det en oppfølger til AC2. Du har helt rett i at det ikke er en ekstrautgivelse til AC2, det er et eget spill, men det er ikke noen 3'er :)

 

Irriterer meg litt at de har visse krav for hvert minne for å få 100 % synkronisering, sykt vanskelig på en del av dem, spesielt Romulus-grottene med tid og enkelte av Leanardo-oppdragene.

Lenke til kommentar

Hadde i utgangspunktet tenkt å vente med å anskaffe meg AC: Brotherhood, men sitter som fornøyd eier av Codex edition. Veldig tilfeldig. Var innom elkjøp og kjøpte GT5, men etter noen timer med selvransakelse fant jeg ut at det ikke var noe for meg. Så en liten tur innom gamestop etterpå så var GT5 byttet inn og AC er med hjem. Angrer ikke.

Lenke til kommentar

Romelus hulene er nok ikke så ille hvis man tar de gang på gang, da vil du jo vite veien utenatt etter hvert. Med Leonardo opdragene er jeg enige i, ikke drepe noen og ikke bli oppdaget ga jeg opp ganske så fort.

 

En annen ting er vel at når man tar oppdrag på nytt så har du alle våpnene og rekruttene som man ahr skaffet seg totalt sett. Så de tidligere oppdragene vil bli mye lettere når man tar de på nytt.

Lenke til kommentar

Hehe, kjenner meg igjen i den jeg og Kjellcorp.

Det er liksom ikke en skikkelig avslutning, får mer følelse av at det er starten på noe nytt egentlig. Nå kan de endelig begynne å lete etter templene og vi kan kanskje få vite mer om kampen mellom Tempelridderne (Abstergo i moderne tid, haha) og Snikmorderne (høres bedre ut med The Assassins).

 

Forresten, vi får mer å gjøre på om en knappe 3 uker, kommer en utvidelse 14. desember :new_woot:

Kilde: Gratis påfyll til "Assassin's Creed: Brotherhood"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...