Gå til innhold

No shaving november!-Ryker du ut send meg en PM!

Petter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enkelte plasser har de faktisk et eget skjeggpoliti som passer på at det er på riktig lengde og renhet osv. Jeg vil bli skjeggpoliti når jeg blir stor.

Skrevet (endret)

Den eneste plassen jeg ikke har skikkelig vekst er på siden av kjeften hvor barten treffer skjegget. Jeg har anlegget til å gro noen helt insane muttonchops om jeg vil f.eks

Endret av Mikkel™
Skrevet (endret)

Den eneste plassen jeg ikke har skikkelig vekst er på siden av kjeften hvor barten treffer skjegget. Jeg har anlegget til å gro noen helt insane muttonchops om jeg vil f.eks

Samme her :p

Edit: Og under haka og halsen.

Endret av Aleks
Skrevet

Neineineinei! Hva er det jeg har gått glipp av! :< Var jo med på dette i vennegjengen året før. Så veldig... barskt ut... :!: Akkurat nå har jeg Chin Curtain da. Morsomt nok har jeg en liten rundt flekk litt under haka som det ikke gror noe som helst. Ah well, får følge med.

Og, imma ginger 2. :blush:

Skrevet

@Petter: Er det alt du får etter en halv mnd med sparing? :blink:

Ser det ikke på bildet, Rl ser det bare rart ut... Barten er mye tydligere en jeg får til på bildet. og den "dusken" jeg har på haka er bare ekkel...

Skrevet

Når finner vi bilde av deg, en varebil og overskriften "Lurte småbarn med godteri" på forsiden av VG da?

Når jeg har fått ordentlig helskjegg!

Skrevet

Godt å se at jeg ikke er den eneste som ikke har rambo-skjeggvekst. Må si at jeg er skuffet over hvor lite skjegget mitt har vokst disse ukene, i tillegg til det så virker det som om skjegget vokser saktere nå når det er kaldt ute.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...