Gå til innhold

Rammstein


Anbefalte innlegg

Jippi!

 

Trodde bare det var jeg som likte Rammstein ;)

Favorittsangen var lenge "Spieluhr", men de ALLER-ALLER fleste Rammstein-sangene er jo nydelige. "Ich Will", "Mein Herz Brennt", "Seemann", "Nebel", "Links 2-3-4" og "Mutter" er jo alle knallsanger, klarer nesten ikke å bestemme meg.

 

Jeg fikk da sett Rammstein på Quarten ifjor (etter et LITT ivrig vorspiel med endel roping på elgen i det klamme teltet :roll:), KNALL sceneshow, Links tok jo av, under "Rammstein - Rammstein", sto jo Till der og brant, nydelige greier :) For ikke å snakke om "Bück Dich" (der han drar fram den erigerte gummipenisen og spruter utover publikum og gitaristen).

 

Rammstein er bare bra, lover at jeg skal spille litt på GlobeLAN http://www.globelan.net (der jeg er hovedadminstrator og partyadmin) :)

 

Adios! :wink:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi var ikke så reint få Rammstein-fans her nei =)

 

Så dem live på Roskilde ifjord, skikkelig bra konsert! (Men de spillte omtrent HELE Mutter-albumet, og ikke noe særlig annet = )

 

Favorittene må være Kokain, Halleluja, Klavier og kanskje Wut will nicht sterben..

Lenke til kommentar

Jeg digger Rammstein! De har veldig mange bra sanger, så jeg vet ikke helt hva jeg skal velge som favoritt. Har sett divx versjonen av live aus berlin, og kunne tenke meg den på dvd. Har også sett en konsert fra london på divx, veldig stilig, men dårlig kvalitet på filmen.

Lenke til kommentar
Vi var ikke så reint få Rammstein-fans her nei =)

 

Så dem live på Roskilde ifjord, skikkelig bra konsert! (Men de spillte omtrent HELE Mutter-albumet, og ikke noe særlig annet =  )

 

Favorittene må være Kokain, Halleluja, Klavier og kanskje Wut will nicht sterben..

 

Wut will nicht sterben er ikke Rammstein, det er et band som heter Puhdys som har laget den, men Till (vokalisten i Rammstein) gjeste-synger i denne sangen.

 

Jeg digger Rammstein! De har veldig mange bra sanger, så jeg vet ikke helt hva jeg skal velge som favoritt. Har sett divx versjonen av live aus berlin, og kunne tenke meg den på dvd. Har også sett en konsert fra london på divx, veldig stilig, men dårlig kvalitet på filmen.

 

Jeg har LaB DVD'en, den anbefale 100000%, helt konge konsert. BIldene er topp, Knallbra lydanlegg brukte de, så lyden er og topp.

 

Ellers kan du jo ta en tur innom www.herzeleid.com, der er det flere Live opptak av bandet (Under "Multimedia", Bootlegs)

Lenke til kommentar

Rammstein har det mest geniale scene/musikk konsept jeg har sett på lenge! For 4 måneder siden visste jeg ikke hvem de var, så sa en kompis at jeg måtte se om jeg fant noen .mpg's av dem på nett... Den første jeg lastet ned var Ich Will, MTV-Live.

Jeg var solgt der og da! Nå har jeg det meste av hva gruppa har kommet ut med, Berlin konserten på DVD også.

 

Mine favoritt sanger er: Wollt ihr das bett in flammen sehen, Ich Will, Du riechst so gut.

Dette er en gruppe som JEG synes lager bare bra sanger, vanligvis når man kjøper en cd, så er det en brøkdelen av musikken på platen som er skikkelig god, men ikke Rammstein platene, alles ist gut. :yes:

 

For dere som vil ha et Rammstein bakgrunnsbilde. Har mekka & bruker det selv. :)

Klikk på "View full size" før du/dere laster det ned.

Lenke til kommentar
Rammstein har det mest geniale scene/musikk konsept jeg har sett på lenge! For 4 måneder siden visste jeg ikke hvem de var, så sa en kompis at jeg måtte se om jeg fant noen .mpg's av dem på nett... Den første jeg lastet ned var Ich Will, MTV-Live.

Jeg var solgt der og da! Nå har jeg det meste av hva gruppa har kommet ut med, Berlin konserten på DVD også.

 

Mine favoritt sanger er: Wollt ihr das bett in flammen sehen, Ich Will, Du riechst so gut.

Dette er en gruppe som JEG synes lager bare bra sanger, vanligvis når man kjøper en cd, så er det en brøkdelen av musikken på platen som er skikkelig god, men ikke Rammstein platene, alles ist gut.  :yes:  

 

For dere som vil ha et Rammstein bakgrunnsbilde. Har mekka & bruker det selv. :)

Klikk på "View full size" før du/dere laster det ned.

 

You do not appear to be the owner of this album.

Make sure you are logged in.

 

Er alt jeg får når jeg skal ha det bildet :)

Lenke til kommentar

Rammstein er konge :yes: !!!

 

Var vel broren min som først introduserte meg for "Mutter-albumet", og ble fort hekta. Liker det meste av musikken dems, men husker ikke noen favoritter nå i farten.

Har fått hekta kameraten min og en annen litt, men ellers er de fleste jeg kjenner svært lite begeistret for musikken. Gudene vet hvorfor :shrug: Noen forbinder det også med nazimusikk :evil:

 

De kommer ikke til Norge en gang da... :roll: Sover gjerne ute for å få billetter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...