Gå til innhold

Rammstein


Anbefalte innlegg

Hei, jeg er bare litt nysgjerrig og lurer på hvor mange Rammstein fans det er her...

 

Jeg er iallefall stort fan :woot: kjøpte meg akkurat live DVD'n den rocker altså :D

 

Hva er favoritt låtene deres?

Mine er vel egentlig alle... :wink:

 

Og er det noen som spiller rammstein (på instrumenter, gitar, keyboard, bass eller trommer... eller kanskje synger :p)?

 

Og noen som har vært på konsert?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen som liker de litt roligere sangene da... som Seemann, Klavier (klarer å spille den weee :D) Nebel og Wilder Wein (en låt på en singel, som de også fremførte Live i berlin).... Liker kanskje disse best jeg

 

Men ellers så liker jeg alle.. Spesielt Heirate mich (genial solo), Bestrafe mich, Spiel mit mir, Mein Herz Brennt, Links 234, Mutter etc.

Lenke til kommentar

Er ingen fan av Rammstein, men jeg liker musikken forholdsvis godt og har Sehnsucht og Mutter i samlinga mi. Førstnevnte er det beste albumet. Av favorittsanger så blir det Du Hast, Engel, Links234 og Feuer Frei. Ganske standard mao :)

 

Siden de spilte på Quarten i fjor så benytta jeg sjansen til å se dem live og det skal sies, Rammstein er et av de råeste banda du kan få live. Showet var ganske ferdigscripta (noe som normalt er kjedelig se f.eks på Offspring som leverer ganske platte, og kjedelige konserter) så du kunne vite hva som skulle skje når, men det var så bra at det uansett var en knall opplevelse. Men på konserten de holdt på Q02 så var det ikke bare scene showet som var bra. De spilte godt sammen og musikken fungerer etter mitt øre mye bedre live enn på CD. Jeg skal utvilsomt se også neste gang jeg får anledningen!

Lenke til kommentar

var på konsert med dem på roskilde.

helt rekorddårlig musikk, men veldig bra show, digget hele tingen når det var live, men bare musikken er så utroli pisselendig at det burde vært mulig at eu la ned veto mot den ellerno... helt forferdelig.

syndsynd at jeg ikke fikk sett iron maiden på roskilde2003... DER har du bra musikk!

du hast er jo seff kul da... forresten;)

 

det stod en naken kis ved siden av meg på den konserten... det var en merkelig opplevelse... not the good kind..

Lenke til kommentar
var på konsert med dem på roskilde.

helt rekorddårlig musikk, men veldig bra show, digget hele tingen når det var live, men bare musikken er så utroli pisselendig at det burde vært mulig at eu la ned veto mot den ellerno... helt forferdelig.

syndsynd at jeg ikke fikk sett iron maiden på roskilde2003... DER har du bra musikk!

du hast er jo seff kul da... forresten;)

 

det stod en naken kis ved siden av meg på den konserten... det var en merkelig opplevelse... not the good kind..

 

Din "bese" som ikke liker bøse og Rammstein :lol:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...