Gå til innhold

PL: 11. 09.10 Arsenal v Bolton Wanderers, Ashburton Grove


Xanman

Anbefalte innlegg

Forskjellen er en Cesc i form som vil kjempe for laget.

 

The skipper says: “I was out of form and during the [blackburn] game I knew it, but hopefully you’ll see an improvement [against Bolton]. Nobody needs to tell me otherwise – I’m always hard on myself and aware when I’m playing badly.

 

“We’re ready for Bolton. It’ll be a hard game, but hopefully an enjoyable one – and one that, like any home game, we’re confident about.”

 

http://www.arsenal.com/news/news-archive/fabregas-programme-notes

 

Hvorfor er du alltid nødt til å se det absolutt negative? Cesc er kanskje ute av form, men han er profesjonell og kommer til å gi alt for oss så lenge han er i klubben. Du trekker konklusjoner etter å ha sett en ute-av-form-Cesc i ca. 100 minutter i år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, jeg sier at denne kampen blir vanskeligere enn i fjor fordi:

 

1. Nytt stopperpar. Squillaci har aldri spilt en kamp for oss enda. To midtstoppere som ikke har vent seg til den tøffe ligaen PL er.

2. Cesc er foreløpig ute av form og jeg stiller fortsatt spørsmålstegn til hans villighet til å kjempe for laget før jeg ser noe annet.

3. Vi har ingen utpregede målscorere klare til kampen. Arshavin har ikke vært god på et år, Nasri er akkurat tilbake fra skade og Eboue/Rosicky er ikke de mest effektive på kanten. Chamakh er en trussel i luftrommet og vi er avhengig av gode innlegg som treffer vår marokkaner. Så får vi også håpe at Diaby har en god kamp og kan bidra fremover.

4. Almunia er fortsatt et spørsmåltegn

 

Kampen vil nok bli meget jevn. Tenker at 2-1, 1-1, 1-0 og muligens 0-1 er realistiske resultater.

Lenke til kommentar

ARSENAL

 

Almunia

Eboué - Squillaci - Koscielny - Gibbs

Rosicky - Song - Cesc

Wilshere - Chamakh - Shava

 

BOLTON

 

Bogdan

Steinsson - Cahill - Knight - Robinson

Lee - Holden - Muamba - Petrov

Elmander - K. Davies

 

Wenger benker Bac, Clichy og Diaby. Nå har disse spilt begge kampene til Frankrike, men likevel. Veldig spennende og smått risikabel startoppstilling... Får se hvordan dette blir da.

Endret av iRoman
Lenke til kommentar

Laget:

 

Manuel Almunia

Emmanuel Eboue - Laurent Koscielny - Sebastien Squillaci - Kieran Gibbs

Cesc Fábregas - Alex Song - Jack Wilshere

Tomas Rosicky - Marouane Chamakh - Andrei Arshavin

 

Risky lag, men jeg liker det. Benken er usannsynlig sterk:

 

Lukasz Fabianski

Bacary Sagna

Gael Clichy

Abou Diaby

Samir Nasri

Denilson

Carlos Vela

 

Det blir nok vanskelig uten Diaby og Sagna i startelleveren, tho.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Herlig å se Gibbs i startoppstillinga. Eboue er så som så, tror han kan gjøre en god jobb med å holde Petrov mer defensiv, bare han ikke blir for offensiv selv. Wilshere tror jeg kommer til å gjøre en kjempe kamp, Diaby er nok veldig sliten så forstår benkinga av Wenger.

 

Hadde likt å sett Denilson inne på banen iløpet av kampen, han må få matching slik at han blir et alternativ på midten igjen.

 

4-0: Chamakh x2 Wilshere og Fabregas.

 

Men jeg stikker opp til en kompiss med Altibox får å se kampen nå, snakkest! :)

Lenke til kommentar

Gleder meg sykt til kamp nå. Handla TV2 PL nå! Så jeg er klar! Liker ikke at Eboue erstatter Sagna, og jeg er en av de som mener arbeidsmoralen til Clichy er viktig. Liker dog at Rosicky er fast innventar i angrepet. Tror Rosicky-Chamakh kan få til noe stort idag. Selvfølgelig synd med Walcott, men tror han kommer sterkt tilbake uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...