Gå til innhold

PL: 11. 09.10 Arsenal v Bolton Wanderers, Ashburton Grove


Xanman

Anbefalte innlegg

Merkar at eg blir meir og meir forbanna på taklinga på Diaby. Var sikker på at leggen knakk då eg såg det live, men det ser ut til at han har vore utruleg heldig. Går faktisk berre å ventar på at eit bein skal knekke, og det laget eg fryktar mest med bakgrunn i dei to siste PL-rundene er Wolverhampton. Mot Newcastle hadde dei eit utal håplause taklingar på Joey Barton, og ein som aldri skulle fått lov å spele denne helga knakk beinet på Bobby Zamora. Sjølv om taklinga på Zamora ikkje er verdas verste, er det alltid farleg å takle bakfrå på den måten.

 

http://www.sportpost.com/video/view/Paul+Robinson+tackle+on+Abou+Diaby

Endret av TomWhittaker
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Paul Robinson er den verste drittspilleren i PL. Takler flere ganger bare for å skade, jukser helt åpenbart med vilje med hands og lignende, og klager generelt til dommer kampen gjennom og har en sur mine. Så klart er han fast på Bolton og en viktig spiller for møkkalaget.

 

Veldig heldig at Diaby ikke får en alvorlig skade i den taklingen der. Tror han kan få en fantastisk sesong om han holder seg skadefri og får spille fast. FA bør uansett ta tak og straffe slike tilfeller hardere, man må ikke gjøre alvorlig skade på spillere for å fortjene rødt kort, noe Robinson helt klart burde fått i dette tilfellet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...