tjoo.. Skrevet 27. juni 2003 Skrevet 27. juni 2003 Du er nøtt å boote fra disketen. Er floppyromen defekt kan du vel bare bytte den ut. Hvor dtor disk er det du har tenkt å sette i marskinen?
enden Skrevet 27. juni 2003 Forfatter Skrevet 27. juni 2003 det er via chipset på kortet, og gudene vet hva grensen er. Klarte å presse inn en 20GB, men kunne tenke meg mye større...
tjoo.. Skrevet 27. juni 2003 Skrevet 27. juni 2003 Tror ikke du kan forvente at du får inn en så alt for stor disk. Kan hande det går en grense ved 40gb.
enden Skrevet 27. juni 2003 Forfatter Skrevet 27. juni 2003 Var igrunn overrasket over at den taklet 20 jeg Men dere må gratulere meg - jeg har flashet min første BIOS Problemet nå er bare det at den nyeste BIOSen superdigg var så snill å finne var fra 99... Tjente jo et år da Får satse på å finne en billig pci ide-kontroller som takler litt store disker da. Fant forresten ut hvorfor floppyen ikke virker... Skulle ta ut strømmen, for å bruke den på en annen floppy: Ojda, der fulgte det med litt mer enn bare en 4 pins kontakt. Faktisk så fulgte de fire pinnene den skulle sitte på også med. I tillegg var IDE-kablem på mystisk vis løsnet fra hk.. Oh well.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå