Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Suzuki GSR 06 info og pris på omregistrering


Lilleenga

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har hatt store problemer med å velge sykkel denne høsten og skulle gjerne ha hatt en siden jeg skal ta lappen på mellomtung til våren.

Den sykkelen som har vært mest aktuell er en Suzuki GSR 06 versjon allerede registret som mellomtung. Men siden det er mange GSR'er til salgs på finn osv lurer jeg på om det er så dyrt å omregistrere den til tung(når jeg blir 20) at alle heller selger sykkelen og kjøper en ny? Jeg leste et sted at det kostet 15-20 000 for å omregistrere den igjen :/

Når sykkelen koster ca. 60,000 og forsikringer på 5000-10000 hvert år pluss at omregistreringen kommer i tillegg så føler jeg budsjettet mitt sprekker litt...

Jeg ønsker denne sykkelen veldig mye, og at kun en ledning unna 100 hk ser jeg på som en positiv ting, ikke at jeg skal teste ut de 100 hestene, men at om jeg skulle få et verksted til å fjerne en plombe for meg ville det kostet litt det også.

 

Jeg finner heller ingen steder som kan bekrefte hvor mye en omregistreringen på en GSR koster ... Er det noen som har akkurat gjort det, å kjøpe en GSR som mellomtung og gjort den til tung da man er gammel nok?

 

 

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...