rvenes Skrevet 4. september 2010 Skrevet 4. september 2010 Når man speler Bad Compan 2 så popper denne opp i bakgrunnen av og til. Haddet det før også, men fikk den bort på eit eller anna vis. Har kjøpt ny pc og formatert, så nå er den tilbake? Det hjelper jo ikkje å trykke på det nederste valget, den kjem oppigjen fleire ganger Noken som har ein god ide om kordan man får bort denne for godt? Windows 7 Ultimate 64bit
MrLee Skrevet 4. september 2010 Skrevet 4. september 2010 (endret) Utifra det jeg har funnet ved googling: http://www.dummies.com/how-to/content/how-to-disable-the-windows-7-action-center.html Endret 4. september 2010 av MrLee
rvenes Skrevet 8. september 2010 Forfatter Skrevet 8. september 2010 Hmm Gjorde det der men hjalp ikkje.
Malvado Skrevet 8. september 2010 Skrevet 8. september 2010 Sannsynligvis så kan dette være pga skjermkortdriveren , det enkleste du kan gjøre er å manuelt sørge for å forandre Fargeoppsettet til Basic før du spiller, på denne måten så blir du ikke irritert under spillet. Antar dette uansett er for det meste i Windowed? Sørg for å teste ved å kjøre som administrator. Du kan jo også prøve dette
rvenes Skrevet 8. september 2010 Forfatter Skrevet 8. september 2010 Det kjem i Battlefield 2 Bad Company. Det kjem i full skjerm. Har 295 GTX skjermkort, med siste driver fra nvidia. Ja, deaktivere heile aero greia er jo ein løysing.
MrLee Skrevet 8. september 2010 Skrevet 8. september 2010 Spørs om ikke BC2 er problemet da, hørt mange som har det samme problemet, men bare med BC2...har opplevd det selv da jeg spillte BC2, men min stjal aldri fokus så vidt jeg husker, så jeg så det først da jeg logget av? (kanskje, lenge siden nå).
rvenes Skrevet 10. september 2010 Forfatter Skrevet 10. september 2010 Ja, trur det er noke krøll med bc2... Skjedde vel f.eks aldri i Mafia 2...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå