Latias Skrevet 3. september 2010 Forfatter Skrevet 3. september 2010 Kamptips: 0-0 Skjer det, blir jeg ganske skuffet. Kan ikke ødelegge mesterskapsdrømmen allerede i første kamp.
eveant Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 Finner ingen stream som funker!? Kan noen hjelpe fort?
Psycho Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 Noen som kommer inn på Livesport247 og kan dele direktelinken til Island-Norge med meg?
mortenandre Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 Velg Islandsk statleg web-tv! Gå inn på ruv.is trykk på SJONVARPID og PLAY så ser du kampen direkte og gratis. Virker ikke lengre.
NightKeeper Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 Alt annet enn tre poeng er uakseptabelt her i dag. Men dette norske landslaget har skuffet meg kontinuerlig i ti jævla år nå, så regner med at jeg blir skuffet i dag også.
Kaarerekanraadi Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 Alt annet enn tre poeng er uakseptabelt her i dag. Men dette norske landslaget har skuffet meg kontinuerlig i ti jævla år nå, så regner med at jeg blir skuffet i dag også. 10 år med skuffelser. Hvorfor bryte en god tradisjon?
Boll1 Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 Velg Islandsk statleg web-tv! Gå inn på ruv.is trykk på SJONVARPID og PLAY så ser du kampen direkte og gratis. Virker ikke lengre. det er fordi den bare er tilgjengelig i Island...
GA Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 jeg har samme problem som Umlaut om noen kan hjelpe! prøvd å komme inn i en halvtime
Geir M Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 (endret) edit: jeg fant. Endret 3. september 2010 av Geir M
slipten Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 eneste lenka jeg har funnet som virker. hakker litt men noway
Boll1 Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 (endret) eneste lenka jeg har funnet som virker. hakker litt men link1 nå funker den denne linken er noen sekunder foran den andre link2, ikke veit jeg.. takk! Endret 3. september 2010 av Speedfrog
Torstein Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 (endret) Send PM for en helt grei stream.. Endret 3. september 2010 av Torstein!
faldmo Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 Jeg tar gjerne en link til en stream på PM om noen gidder =P
JR Ewing Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 Velg Islandsk statleg web-tv! Gå inn på ruv.is trykk på SJONVARPID og PLAY så ser du kampen direkte og gratis. Virker ikke lengre. Funker hos meg. Blir utrolig skuffet om det blir 0-0. Men vi har jo for vane å bli skuffet.
Kaarerekanraadi Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 Har en bra link her nå, takket være Haakon. Norge er ikke akkurat storebror for øyeblikket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå