Gå til innhold

Black Ops får valutasystem


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan ikke vente! Har brukt rundt 9-10 døgn online på mw2 og spiller fortsatt av og til! :p Håper Black Ops blir like engasjerende og gøy! :D Dette med penger og veddemålskamper var ekstremt fett! Blir en ekstra spenning i desse kampene! :D

 

Forresten helt enig med det at folk som bruker aimbot og slikt kan dra seg til helvete! Noobs som ikke klarer å spille normalt, som bruker livet sitt på hacking å styr! Fysj! :(

Endret av henderico
Lenke til kommentar

Kan vente! Har brukt rundt 2 min online på mw2 og spiller fortsatt nesten ingenting! :p Håper Black Ops blir like dårligt og uferdigt! :D Dette med penger og veddemålskamper var ekstremt fett! Blir en ekstra spenning i desse kampene! :D

 

Forresten helt enig med det at folk som bruker aimbot og slikt kan dra seg til helvete! Noobs som ikke klarer å spille normalt, som bruker livet sitt på hacking å styr! Fysj! :(

 

+1

 

Men spillet kan ikke spilles "normalt". Noobs er de som faktisk spiller det.

 

"som bruker livet sitt på hacking å styr", og du er bedre? du spiller da MW2 du også..

Endret av Jevrio
Lenke til kommentar

Gleder meg virkelig til å gå inn i en veddemålsrunde og oppdage at 80% av folket stiller med aimbot og wallhacks.

 

Bransjen bruker utrolig masse penger på å ta de som kopierer, men hva med å ta de som faktisk ødelegger spillene for absolutt alle andre. Har nesten helt sluttet å spille MW2 nå, det blir bare for dumt.

 

Så idag en multiplayer video. Spillet er som en WW2 utgave av MW2..

 

De har lagd noe som er nesten HELT likt MW2, bare for å få mer penger. Blæh.

 

Laster ned jeg.. finnes alltids crackede servere.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...