Gå til innhold

Minecraft-server - Griznarnia - mc.griznah.net - oppe 24/7 - 5+ år online!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snoking er å se.

Stjele kalles å stjele.

Ja det var det jeg trodde. Hvorfor er jeg bannet da? Og hvor lenge? Permban?

Om du er banna for snoking er det jo derfor. Du skal ikke se/snoke i andres kister uten tillatelse. regel nr.5

Skrevet

Kistesnoking er per def. permban.

Jeg respekterer valget ditt. Men må få si at det er ganske strenge regler, når å se i kister blir straffet på lik linje med griefing, stjeling, plyndring, mobbing og generell sabotasje.

Jeg kunne sett for meg et par uker, ja kanskje en måned eller to ban.

Men som sagt, det er deres regler. Og bra at dere luker ut de som kommer for å ødelegge.

Men må bare si jeg er uenig i avgjørelsen :)

Skrevet

Jeg syntes ikke det skal gjøres forskjell da det står tydelig i regelene. Da skal man i utgangspunktet ikke gjøre det uansett permban eller ikke.

Men må si at det kan være vanskelig å ikke se i kister når man er på besøk hos noen :hrm:

Skrevet

Hei, jeg fikk da endelig minecraft til og funke etter en lang prosedyre med sletting av alt mulig rart, og jeg lurte på om jeg kunne fått testet Multiplayern. om det er plass på servern selvfølgelig.

Skrevet

Heey.

lurte bare på om æ kunne få byggetillatelse på denne serveren, mitt navn på minecraft er TurboWeGgas.

så admin du finner meg nok;D

håper at æ kan få plass som medlem, før har 3 kompiser som spiller på denne serveren fra før av, 2 av dem heter, EHGudmundsen og tor-einar eller så var det, toreinar

Skrevet

Hei.

Lurte bare på om jeg kan få byggetillatelse.

nicket mitt er lordbost :thumbup:

Hei jeg vil gjerne ha byggerettigheter i serveren din (heter Gabgul også i minecraft).

Lagt til begge to =)

Skrevet

Heey.

lurte bare på om æ kunne få byggetillatelse på denne serveren, mitt navn på minecraft er TurboWeGgas.

så admin du finner meg nok;D

håper at æ kan få plass som medlem, før har 3 kompiser som spiller på denne serveren fra før av, 2 av dem heter, EHGudmundsen og tor-einar eller så var det, toreinar

Lagt til.

Skrevet

Hei.

Lurte bare på om jeg kan få byggetillatelse.

nicket mitt er - :thumbup:

lordbost: hva skjer med editering da lordbost? Redd for at folk skal se at du kaller deg lordbost i minecraft, lordbost?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...