Gå til innhold

[Løst] Søker etter en spessiell Mops rase


Anbefalte innlegg

Japanese Mops :) Jeg lurer på om det noe som heter det av mops rasen? :) Jeg hilste på ei dame som hadde en låden mops men hun sa navnet på den men eg fikk det ikke med meg helt ka hu sa! :S men Jeg trur jeg har funne det no har brukt over ett år og prøve og finne den rasen som jeg leter etter :) så lurer på om det noen her som kan hjelpe meg :) Plis det hadde vert kjempe kjekt eg elsker hunder :)

 

-seie

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe :) dei er drit søte og dei er små :)eg vill ikkje ha en stor hund det tar for mye plass hos meg :) liker små hunder :)

 

Det er helt opp til deg, jeg prøvde bare å fortelle deg hvordan mange mopser har det. Det finnes også flere små raser.

 

Synes i hvert fall at du skal søke opp mer informasjon om mopsens helse og anatomi før du bestemmer deg for å skaffe en mops.

 

Det er ikke noen ulempe om rasen er søt, men hundens helse og velferd må være førsteprioritet.

Lenke til kommentar

Hehe :) dei er drit søte og dei er små :)eg vill ikkje ha en stor hund det tar for mye plass hos meg :) liker små hunder :)

 

Det er helt opp til deg, jeg prøvde bare å fortelle deg hvordan mange mopser har det. Det finnes også flere små raser.

 

Synes i hvert fall at du skal søke opp mer informasjon om mopsens helse og anatomi før du bestemmer deg for å skaffe en mops.

 

Det er ikke noen ulempe om rasen er søt, men hundens helse og velferd må være førsteprioritet.

 

Jepp det ska jeg gjøre :) jeg ser på flere hunder men er veldig opphengt etter mops :) men har flere som eg liker veldig godt f.eks MiniCollie :) men Takk for hjelpa jeg liker folk som hjelper til :)

 

-seie

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...