Gå til innhold

Test: Samsung E2370 Xcover

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser for meg redaksjonen i Amobil gå helt bananas hver gang det dumper inn en ny arbeidstelefon.

"Ny telefon folkens! Samsung Xcover-modellen"

"Jaaaaa! Jeg henter Volvoen!"

Skrevet

Vanvittig bra video, den burde youtubes (det ser ikke ut til at noen andre har tatt seg bryet med å lage en stresstest av denne telefonen, og iallefall ikke en så morsom en).

Skrevet (endret)

Vanvittig bra video, den burde youtubes (det ser ikke ut til at noen andre har tatt seg bryet med å lage en stresstest av denne telefonen, og iallefall ikke en så morsom en).

Kommentarene på den

er ikke så veldig givende, og det er mest trafikk fra helt andre deler av verden, men kan jo være moro likevel ;) Endret av EinarEriksen
Skrevet

Kan gå god for denne.

Batteriet holdt kombinasjonen 17 dager standby med innbakt 6 timer taletid med bluetooth konstant på.

Godkjent :-) + tålte å bli våt under padletur, men det er vel ikke noe sjokk etter å ha lest om behandlingen amobil påførte stakkaren.

Skrevet

Er det fakta at denne koster 700 kroner uten abonnement eller operatørbinding av noe slag?

Jeg skulle jo hatt juling for å kjøpe Sonim når denne eksisterer..

Skrevet

hva er vitsen å kjøre over den med traktor i gjørma? idioter. vet dere ikke hvordan man ødelegger en mobil? legg den på asfalten og brukt traktor der den har belastningen på to hjul. kjør på skråt

Skrevet

Jeg er fornøyd med min men de som snakker med meg på telefon er ikke fornøyde. Ett forferdelig ekko. Pratet med service og de sa jeg kunne sende den inn. Får håpe det hjelper.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...